Publicitat
Política · 1 de Juny de 2012. 15:27h.

Duran proposa un govern de concentració

"Entre les forces polítiques que constitueixen la centralitat de la política espanyola"

Duran proposa un govern de concentració

Duran, amb Rajoy, en una imatge d'arxiu

El secretari general de CiU, Josep Antoni Duran i Lleida, en un apunt al seu bloc, alerta que "estem davant una situació d’emergència" i recorda que "anem tots plegats en el mateix vaixell". És per això que proposa "un pacte d’Estat".

"Si no em digués Josep Antoni Duran Lleida i no tingués penjada -injustament i intencionada- la llufa que l’únic que m’interessa és ser ministre, si fos un observador extern o un analista polític, proposaria un govern de concentració entre les forces polítiques que constitueixen la centralitat de la política espanyola, però com que em dic Josep Antoni Duran i Lleida, no serè jo qui faci aquesta proposta. I qui digui que l’he feta, faltarà a la veritat. Queda clar, oi?", pregunta.

Duran recorda que "la ciutadania està indignada, rabiosa, demana justícia", però argumenta que "obrir en canal el sistema financer ens serviria en safata la intervenció, i jo no la vull perquè els que avui pateixen i viuen indignats sofririen encara més".

Publicitat
Publicitat

10 Comentaris

Publicitat
#8 jajajjaajjaaaaaa, barceloan, 01/06/2012 - 17:07

boig per ser ministre perque no explica per a que ? a Europa els hi agradara ? ens descomptaren deute? baixara la prima ? un govern espnol d´unitat nacional nomes es pot fer amb partits nacionals, per cert i un govern d econcentracio a la Gene ?

#7 Xipolleig, Barcelona, 01/06/2012 - 17:01

Duran, tan a prop d'Espanya, tan lluny de la gent .

#7.1 pepe, andorra, 02/06/2012 - 04:01

Veo q teneis muchas cosas en común. Si fuera yo, os hacia distrito único electoral con Valencia y Baleares, no queréis paises catalanes? pues os vais a enterar de lo q valen vuestros votos diluidos en Valencia y Baleares, no volverían a gobernar en 20 años al menos.

#7.2 Xipolleig, Barcelona, 02/06/2012 - 11:50

Si fossis tu Papitu ...., ja coneixem el teu tarannà democràtic.Ja has donat prou mostres amb el què has escrit

#5 Jordi, Vilafranca, 01/06/2012 - 16:27

Quina Barra, dir que remenar el sistema financer ens porta directes a l'intervenció i a la més pobresa... es indignant !!!!!!

#4 Trinity, BCN, 01/06/2012 - 16:26

La majoria de votants de partits majoritaris que conec tenen un ci semblant al d'un gos i voten diferent cada cop. Un govern de concentració seria una petita dictadura.

#3 Joan, Barcelona, 01/06/2012 - 16:05

Per fer un govern espanyol centrista el primer que s'hauria de fer és apartar l'extrema dreta del PP. Jo no vull cap mena de tracte amb un partit que fa coses com les que estan passant a Mallorca, on el president no pot fer un pas sense que el poble l'escridassi. Això és un govern centrista?

#3.1 pepe, andorra, 02/06/2012 - 04:03

en Mallorca no hay un pueblo gritando, hay cuatro perroflautas pagados con dinero publico de la gene defendiendo un modelo excluyente de vida, q los mallorquines por supuesto no quieren. Extrema derecha el pp, si son unos maricomplejines, os vais a enterar cuando mande alli PxC de lo q es ultraderec