Publicitat
Política · 26 de Novembre de 2014. 10:18h.

Duran rebutja d'"entrada" la llista conjunta de Mas

El líder d'Unió revela que el president de la Generalitat "em va dir que havia de criticar el que ell digués"

El líder d'Unió, Josep Antoni Duran i Lleida, ha explicat a TVE que "sé el que va dir Mas a través de les lectures precipitades de la premsa. No conec més. No coneixia abans el seu contingut. És una conferència que ell va donar com a president de la Generalitat ".

"He revelar públicament que el mateix Mas em va dir divendres que 'heu criticar el que jo digui'", ha indicat. "Si hi ha crítica ja la formularem en el moment oportú, però primer he de saber millor el que es va dir, parlar amb els meus companys, no cal precipitar-se", ha afegit.

Duran ha deixat clar que Unió "d'entrada" rebutja la llista única proposada per Mas i en aquest sentit ha reconegut que "em sembla exagerat tantes eleccions, cinc eleccions en sis anys". També ha considerat que "fer un trencament de CiU és una mala jugada als municipis petits i al país".

"No sé si per a aquest tipus de parella cal estar molt enamorat", ha assenyalat, tot i recordar que "ni CDC ni Unió eren res fins que no van anar junts". "Seria ridícula la ruptura en vigílies de les municipals", ha sentenciat el dirigent.

Duran
Publicitat
Publicitat

20 Comentaris

Publicitat
#14 Marta, Tarrega, 27/11/2014 - 13:28

Pobre Duran, ara si que ja esta dins del feretre, ja nomes queda tapar-lo i entarrar-lo,

#13 Josep Pagèsi Canaleta de Cardedeu, VALLES ORIENTAL, 26/11/2014 - 15:35

Tranquil Duran i LLeida , pensaba mai estaria d´acord en tu .Aquesta vegada estic en tu JO Tambe estic contra la LLista Conjunta . Tampoc me agrada si la fan no els votare pas Hasta ara tots anaben Junts units hi tot anaba be igual que estiguesin separats tots anaben a una NO A LA LLISTA CONJUNTA

#13.1 ramon, barcelona-c, 26/11/2014 - 16:30

Que llestos que som els catalans ,em faig creus !!!

#12 ramon, barcelona-c, 26/11/2014 - 14:58

Aplaudiré el dia que desapareixi en duran de la política , no serveix de res es com el "pequeñito nicolás". Algú pot oferir una llista de coses obtingudes per en duran per Catalunya a no ser petites coses,positives, del mon empresarial? Necessitem gent potent ,eficaç , no per fer tonteries.

#11 DuranMadridz, Madridzz, 26/11/2014 - 13:13

Vine cap aqui... que te queremos, te dedicaremos una calle, plaza o lo que quieras... ahh no, un ministerio no, pero tu pide pide...

#10 BEJOTA, BCN, 26/11/2014 - 12:50

TANTO POR CIENTO DE INDEPENDENTISTAS SOBRE EL TOTAL DE POSIBLES VOTANTES 9N: 28,40% (menos de uno de cada tres posibles votantes) TANTO POR CIENTO DE INDEPENDENTISTAS 9N SOBRE LA POBLACION TOTAL CATALANA: 23,85% (menos de un catalán por cada cuatro) OSEA, CONTANDO ELLOS LOS VOTOS

#10.1 BEJOTA, BCN, 26/11/2014 - 12:51

MR MAS :GAME OVER !

#10.2 via fora, Girona, 26/11/2014 - 14:09

Tu BJ no fuiste a colegio porque ya lo sabias todo
no? vaya que enseñaste a tu padre a hacer hijos,
eres una calculadora xaval !!!!

#10.3 Boing, bcn, 26/11/2014 - 23:41

que tio mas repelente, vuelvete a foro coches pesao