Publicitat
Política · 29 de Gener de 2018. 13:46h.

Eduard Pujol sospita que el persegueix un senyor "amb patinet"

El dirigent de Junts per Catalunya adverteix sobre la seva seguretat

El diputat de Junts per Catalunya, Eduard Pujol, va ser entrevistat dies enrere a El Debat de TVE, on va assenyalar que "un senyor de mitjana edat" que circula "amb un patinet" el persegueix pels carrers de Barcelona i està pendent "dels meus moviments".

"Ahir vaig sortir del Parlament, me n'anava carrer Princesa amunt i em vaig girar. Em vaig trobar un senyor de mitjana edat que anava amb un patinet. Evidentment no em va semblar que fos un senyor que a aquella hora tingués ganes d'anar amb patinet, sinó que era algú que estranyament podia ser que estigués pendent dels meus moviments. Són preguntes sobre la seguretat que m'incomoden", va relatar.

El també exdirector de RAC1, d'altra banda, va afirmar que "jo no sé qui paga les factures" de Puigdemont. "Només faltaria que jo tingués que estar-ne al corrent. Estic molt content de poder dir a la gent que no ho sé. I em sembla que està molt bé que els polítics de tant en tant diguem 'no ho sé' perquè no som superherois i no tenim ni la necessitat ni la obligació de saber-ho tot", ha sentenciat.

Publicitat
Publicitat

69 Comentaris

Publicitat
#74 una pregunta..., Tarragona, 30/01/2018 - 15:29

¿Ha probado de llamar a Iker Jimenez de Cuarto Milenio ? juas,juas,juas....

#73 Bougainville, Barcelona, 30/01/2018 - 11:26

Qui sap si no és un espua, el ridícul del Règim del 78 és tan gran que són capaços de tot, fins d'inventar"pijotdes" de regust feixistitzant taronja com Tabàrnia. O qui sap si és en Boadella cremant l'última espurna de dignitat a dues rodes.

#73.1 Mercè, Barcelona, 30/01/2018 - 13:56

Ja t’agradaria a tu tenir una “espurna” de la dignitat q té el Boadella. Dir-li feixiste a un home q hi ha lluitat sempre, és ser molt totalitari. No us adoneu q sou d’extrema dreta i ho demostreu cada dia amb els vostres fets i comentaris. Accepte-ho d’una vegada, veniu del Pujol sr de dretes de tota la vida. Aquest Eduard, està com una ca

#73.2 Bougainville, Barcelona, 30/01/2018 - 20:30

Boadella el campió de la indignitat, acabat com a director des de fa 35 anys, arrossegant-se pels platós de la ultradreta gatoalaigüera més nauseabunda, intentant una darrera bufonada tabernàrica per dur el seu ridiculum vitae on era quasibé impossible jo jo jo Boadella.

#73.3 Mercè, Barcelona, 31/01/2018 - 14:32

Sembla que tinguis enveja. Aquesta ràbia que demostres cap al Boadella no te gaire sentit. Si és un fracassat , què més et dóna? El ridícul més gran l’heu fet, el feu i el fereu vosaltres. Ens heu avergunyit davant de tot el món. Els d’ultradreta sou vosaltres! Hahahahahahaha!

#72 Carmen, Badalona, 30/01/2018 - 10:45

Pobre home!Fins i tot fa pena....

#71 marti, barna, 30/01/2018 - 09:46

Deberíamos de presentarnos hoy todos en patinete en el Parlament. Han perdido el seny y hasta la vergüenza. Por cierto la Barceloneta ha sido tomada por el CNI, el MI5, la CIA y la KGB, va todo dios en patinete, jejejejejej

#70 Jaime Catala, Denia, 30/01/2018 - 09:29

Quina fantasia tenen alguns. Jeje I a mes a mes es coixo , no ?