Publicitat
Política · 26 de Novembre de 2019. 22:32h.

Eduardo Reyes torna al Parlament

Substitueix Raül Romeva després de la seva inhabilitació

Eduardo Reyes torna al Parlament

L'expresident i fundador de l'associació Súmate, Eduardo Reyes, substituirà Raül Romeva com a diputat d'ERC al Parlament després que aquest últim hagi estat inhabilitat arran de la sentència de l'1-O dictada pel Tribunal Suprem.

Eduardo Reyes va ser el fundador i primer president de l'entitat de castellanoparlants independentistes Súmate. El dirigent independentista ja va ser diputat al Parlament de Catalunya després de les eleccions al Parlament l'any 2015 amb la coalició Junts pel Sí i va deixar de ser-ho per la dissolució del parlament d'acord amb l'aplicació de l'article 155.

El Tribunal Suprem va condemnar Raül Romeva a 12 anys de presó per un delicte de sedició i malversació després de culminar el judici contra els nou dirigents independentistes pels fets del procés.

Publicitat
Publicitat

28 Comentaris

Publicitat
#22 rosa, Barcelona, 28/11/2019 - 09:30

De que serà conseller? d'economia?

#21 Victor, Barna, 27/11/2019 - 15:28

Hay que reconocer que el proceso ha dado trabajo a personas que no pasarían de llevar el cafe en una empresa

#21.1 aribau-entença, Barcelona , 27/11/2019 - 17:49

Ni eso, muchos no llegarían ni a eso.

#20 Uno que os lee, Al sur de Waterloo, 27/11/2019 - 15:17

Tan pronto han aparecido esta noticia han subido como la espuma las acciones de Anís El Mono, Ferri, La Asturiana, Chinchón y Machaquito. No han subido, sin embargo, las de Anís La Castellana (por razones evidentes).

#19 Agustino, Barcelona, 27/11/2019 - 13:06

Sin duda es una buena noticia. En los tiempos que corren un "hombre de estado" nunca está de más. En la política actual hace falta gente preparada, con estudios y con conocimientos para hacer frente a los retos que se nos presentan. Sr. Reyes, ¿porqué ha tardado usted tanto ?

#19.1 sunrises, Barcelona, 27/11/2019 - 13:50

jajajajajajajajajajajajajajaja jajajajajajajaja... me meo...jajajajajajajajajajajaja jajajajajaja...