Publicitat

En Comú Podem guanyaria les eleccions generals a Catalunya, segons El Mundo

Efecte Colau

Colau i Pablo Iglesias, amb Domènech

En Comú Podem, la coalició que agrupa Barcelona en comú, Podem i ICV-EUiA, guanyaria les eleccions generals a Catalunya del proper 20 de desembre, segons el sondeig d’El Mundo.

La plataforma impulsada per Pablo Iglesias i Ada Colau aconseguiria 10 escons. Esquerra i Democràcia i Llibertat, la marca amb què concorre Convergència a les eleccions, es disputarien la segona plaça: a les dues formacions l'enquesta els hi dóna 9 escons.

El PSC, amb Carme Chacón, i Ciutadans es disputarien el quart lloc amb 7 o 8 diputats al Congrés mentre que el PP quedaria en última posició amb quatre diputats. Unió, el partit de Duran i Lleida, quedaria fora del Congrés.

Publicitat
Publicitat

14 Comentaris

Publicitat
#10 Carles Ortí, Barcelona, 13/12/2015 - 19:17

Les dades cal llegir-les millor. L'enquesta reflecteix una victòria en vots i escons de Podem i segona posició en vots de Ciutadans. Ciutadans gairebé dobla en vots a Democràcia i Llibertat a Barcelona.
El vot de Girona i Lleida que fa que ERC i DLL no s'enfonsin més.

#10.1 Xavi, Barcelona, 14/12/2015 - 00:40

Jojojo. Quina putada,eh? Us pensaveu que guanyarieu,oi? Doblant en vots i perdent en escons? Caramb!!!

#9 Neferu, Barcelona, 13/12/2015 - 14:51

Pues agarrémonos bien fuerte, que vienen curvas y vamos a recibir los tortas en el mismo lado, porque esto será can pixa.

#9.1 Jordi, L'H, 13/12/2015 - 16:24

Ciutadans 4º o 5º, Arrimadas dimisión no?

#9.2 Neferu, Barcelona, 13/12/2015 - 20:27

A mi plin. Yo soy consecuente con mi forma de pensar y como no me gustan los programas de ninguno, votaré a PACMA. Por lo menos los animales saldrán beneficiados.

#8 Ernesto, Vilassar, 13/12/2015 - 13:38

Me tiene intrigado el poder de convocatoria de la señora Colau, su mezcla de populismo antisistema y vecina de barrio obrero es digna de estudio.

#7 Iñigo, El Masnou, 13/12/2015 - 13:04

las decisiones tomadas desde el sector privado, empresas y particulares, arderá Troya.

#7.1 Jordi, L'H, 13/12/2015 - 16:27

Iñigo hijo mío, no te estreses tanto, parece como si tuvieras miedo que alguien te echara mal de ojo. Solo son unas elecciones, parece por fortuna que C's se quedará lejos muy lejos de sus pretensiones en Catalunya, y eso es una gran noticia para Catalunya y su progreso