Publicitat
Política · 20 de Gener de 2012. 15:31h.

El Bloc Sobiranista Català s'incorpora a Solidaritat

Per "fer créixer l’independentisme polític arreu dels Països Catalans"

El Bloc Sobiranista Català s'incorpora a Solidaritat

Bertran amb els representants del Bloc Sobiranista Català

El Bloc Sobiranista Català (BSC) s’ha incorporat com a organització a Solidaritat Catalana per la Independència. L'acord signat pel secretari general de SI, Uriel Bertran, amb els dirigents del BSC Josep Maria Boix, Càstor Bayo i Lluís Millans és fruit de la coincidència d'ambdues formacions polítiques "en l’interès per consolidar i fer créixer l’independentisme polític arreu dels Països Catalans, amb plantejaments valents i de futur, des del respecte escrupolós al dret a decidir i constatant la conveniència d’aprofundir en les relacions i el suport recíproc i lleial del conjunt de forces que prioritzen la independència dels Països Catalans".
 
Mitjançant aquest acord, el BSC "reconeix com a referent polític i electoral a Solidaritat Catalana per la Independència i recomana als seus militants que s’adhereixin a SI" i el BSC "participarà a les reunions dels partits que conformen la coalició i organitzacions que donen suport que es convoquen regularment" i alhora podrà "traslladar a SI aquelles propostes que interessin al conjunt dels Països Catalans perquè siguin defensades pels diputats de SI al Parlament de Catalunya".
 
Tant Josep Maria Boix, president del BSC, com Uriel Bertran, secretari general de SI, "s'han felicitat per aquest acord que respon a les demandes que des de la societat catalana es fan a les diverses formacions polítiques que tenen com a prioritat immediata la independència del nostre país mitjançant una acció política conjunta i decidida".

Publicitat
Publicitat

24 Comentaris

Publicitat
#9 Josep, LLeida, 23/01/2012 - 13:15

Els Blocs amb el Totxos, ara tot comença a encaixar.
Encara que des de que no hi ha el Moët, no surten a la tele per molts xous que muntin.
Estan com la construcció, acabats.

#8 angel, cardedeu, 21/01/2012 - 22:24

Cada dia l´independentisme a Catalunya es fa gran.

#7 miquel, barcelona, 21/01/2012 - 00:19

aquests nois mira que ho intenten de rcat van sortir pq no els donaven suficient protagonisme tot i els seus 15.000 milions q diuen q tenen i no els coneix ni el veí, ah! si els de l'anc que els tenen a sou... solidaritat arreplegue tots els 'partidets' que volen foto.

#7.1 Ignasi, Barcelona, 21/01/2012 - 16:14

Magnífica la notícia, la incorporació del Bloc Sobiranista Català, a SI. La coalició va creixent, i tot perquè cada vegada siguem més els independentistes, que es mullen, que veuen en SI, el portaveu, la pantalla, on emmirallar-se, sense renunciar a l´essència pròpia.
VISCA!!!

#6 xavier, barcelona, 20/01/2012 - 21:05

Pocs o molts, tot suma pel objectiu comú d'assolir l independència i si donen suport a Solidaritat que és l'única que te les coses clares millor.
Per cert, ningú criticava quan a Barcelona a ECR li van donar soport l'associació de veïns del mercat de St Antoni

#6.1 Marc, Gracia (Barcelona), 21/01/2012 - 02:14

I tant,molt ben dit Xavier! i per això estic molt content de la noticia i del que han fet el BSC i SI!Bona feina a favor de l´unitat i enfortiment de l´independentisme!Per cert, per aquells que riuen de si un partidet..sabeu que el BSC te molts més militants que la DC d´en Laporta?això si fa gracia!

#5 Clau-clau-claudi, Barcino, 20/01/2012 - 19:21

Eleccions al Parlament de Catalunya 28-N de 2010. BCS 187 vots.

#5.1 Carles, Barcelona, 20/01/2012 - 21:12

Digueu tot Clau, digas que només es va presentar la federació de LLeida del Bloc, només van fer llista a LLeida! Saps quants vots van treure aquesta gent al Senat amb el Prc al 2007? 50.000!! Aixi que calla´t!

#5.2 Clau-clau-claudi, Barcino, 20/01/2012 - 21:38

Carles, no ets NINGÚ per fer-me callar. Està clar que sobren tants partits, partidets i partidillos. Si de veritat volen col·laborar que es deixin de purismes de "tiquismiquis" i es fonguin en un sol partit. Clar que aleshores el petit sàtrapa de cada partidet perdria protagonisme i...

#5.3 Pixapins, Can Fanga, 20/01/2012 - 21:57

Pregunta: Si varen arribar a tenir 50.000 vots per què no es van presentar a les quatre circunscripcions? No té sentit; és com llençar un fotimer de vots a les escombraries.

#5.4 Albert, Barcelona, 21/01/2012 - 02:09

Estic molt content de la noticia,del que ha fet el BSC, Això és sumar l´independentisme sense protagonismes! De que us queixeu doncs ara?Quan no sumen pq no sumen i quan sumen també? però no es el que volem,unir l´independentisme,doncs SI ho està fent!Saps qui va impulsar l´ANC? El Bloc!Chapeau BSC!