Publicitat
Política · 3 d'Octubre de 2019. 22:30h.

El cap de llista de JxCat al Senat va agredir la Policia

Roger Español va tirar tanques l’1-O

El cap de llista de JxCat al Senat va agredir la Policia

El nou candidat de Junts per Catalunya al Senat, Roger Español, va llençar tanques contra els agents de la Policia que formaven part del dispositiu de l’1-O. També va empènyer un dels antidisturbis que en formaven part del cordó policial. Ell mateix ho va reconèixer en la seva declaració davant el jutge.

Español -que va perdre un ull l’1-O- va argumentar que no tenia intenció de ferir cap agent, sinó que pretenia obstaculitzar-los el pas perquè no carreguessin en els punts de votació. El president de la Generalitat, Quim Torra, va donar-li suport a la seva arribada al jutjat i va escriure al seu compte de twitter: “Roger, no estàs sol. Força i endavant, sempre endavant”.

JxCat ha anunciat aquest dilluns que serà el seu cap de llista a la cambra alta per Barcelona en les eleccions del 10 de novembre. Español ha manifestat que accepta la designació per “per portar les conseqüències de l’única violència que va haver aquell 1-O a primera fila d’aquells que la van ordenar”.

whatsapp-image-2019-10-03-at-22.41.32.jpeg

Publicitat
Publicitat

15 Comentaris

Publicitat
#11 Viçens, Sant Celoni, 04/10/2019 - 10:23

Això que està succeint es fidel reflexe de la societat. Votem als mateixos que ens portaran a la ruina... després vindrà fotre la culpa a d'altres em comptes de fer autocrítica.... però serà inútil ja.

#10 Santi, Barcelona, 04/10/2019 - 09:47

L'evidencia no es pot negar i que aquesta trepa de bandarres que han segrestat les institucions enganyant al ramat, aquesta colla d'indesitjables s'han proposat enfonsar, desprestigiar, dividir i ridiculitzar Catalunya, i sorprenentment els mestres d'aquestes criatures (els politics de la transició) calladets i aguantant totes les humiliacions.

#9 Ppcar006, Sabadell, 04/10/2019 - 06:28

Si señor!! Un saxofonista!!! (de esos todavia no tienen niguno en el senado) Que ridiculo y que pena, Dios...

#8 Uno que os lee, Al sur de Waterloo, 04/10/2019 - 02:32

Pujol los cría y ellos se juntan. Ídem con el "dignísimo" Sr Fachín, el que criticaba a CiU y ahora les come el cul0.

#8.1 Jordi BR, L'H, 04/10/2019 - 12:20

Simple, simple , simple. como dices aquello de" ya estás soltando mantras y acusas sin pruebas"

#8.2 Uno que os lee, Al sur de Waterloo, 04/10/2019 - 16:51

Que el procesismo viene del nacionalismo light de Pujol & Cia. y de un movimiento para tapar su corrupción lo sabe todo dios salvo los más abducidos. Consulte la historia política de Cataluña desde la transición, y al Sr Rius, si no me cree. Que el Sr Fachin, tras mucho criticarles, ahora se pegue a CiU no es discutible: lo proclama él mismo.

#8.3 Jordi Bellostas, L'H, 04/10/2019 - 17:43

Que el independentismo venga del Pujolismo es sólamente la teoría del ultranacionalismo español. Dígame un solo nombre que no pertenezca al sector del centroderecha que apoye su.."tesis", sólo uno. ( Ni Rius!!!!!)
Junts x Cat no es CIU, es la performance de Puigdemont, con la que el PDCAT no quiere pero no tiene más remedio...informese!!!

#8.4 Uno que os lee, Al sur de Waterloo, 05/10/2019 - 12:32

#8.3

Lea cuidadosamente: he dicho "procesismo", no "independentismo". Céntrese y deje de alterar los términos de la discusión. Que a veces le siga el juego no quiere decir que no me dé cuenta de cómo cambia sutilmente de tema cuando se ve acorralado. El procesismo, la forma intelectualmente más pobre del independentismo, es hijo de Pujol.

#7 Miguel de Rivas, Madrid, 04/10/2019 - 00:15

Con el tiempo los de JxCat han ido perdiendo nivel en sus líderes. Ha sido como hacer una fotocopia de una fotocopia que a su vez es fotocopia de una fotocopia. El resultado es una imagen cada vez más deteriorada: Pujol > Mas > Puigdemont > Torra > ¿Quién va a ser el siguiente canditato? porque Copito de Nieve no puede serlo.