Publicitat
Política · 23 de Gener de 2023. 13:15h.

El carrer deixa de ser d'esquerres

Èxit de mobilització a Cibeles

El carrer deixa de ser d'esquerres

Milers de persones van participar en la mobilització de Madrid de dissabte passat, convocada per diverses organitzacions en resposta a les darreres mesures preses pel Govern presidit per Pedro Sánchez, amb especial consideració a la despenalització de la sedició, la rebaixa de penes per malversació i els seus pactes amb ERC.

Va assistir el líder de Vox, Santiago Abascal; dirigents del PP com Miguel Tellado o Dolors Montserrat; o la diputada Cayetana Álvarez de Toledo; Inés Arrimadas, de Ciutadans; Begoña Villacís, vicealcaldessa de Madrid o l'exdirigent d'UPyD Rosa Díez.

Júlia Calvet, la Presidenta de S’ha Acabat!, ha estat una de les encarregades de la lectura del manifest i ha cridat a “defensar la democràcia, defensar la Constitució i defensar una Espanya unida de ciutadans lliures i iguals en drets”.

Ha advertit que l'actuació de Sánchez "està corroint la nostra democràcia, soscavant les nostres institucions i dividint la població. Si no s'atura, acabarem en una democràcia defectuosa i incompleta i en una Espanya desprestigiada, decadent i minvada".

Publicitat
Publicitat

27 Comentaris

Publicitat
#11 Facholin, Barcelona, 24/01/2023 - 12:46

La que has liado pedro sanchez...

#10 John Mc Lane, Barcelona, 23/01/2023 - 19:19

Putin y el Movimiento Imperial Ruso deben estar celebrando con cava que tantos bobos les apoyen en España.

#10.1 Chris, Lleide (RIP Cromañonia), 23/01/2023 - 21:09

Dudo que haya un sólo independentista catalán en esa manifestación, a no ser que tenga un rollito allá y vaya simplemente para ganar puntos con esa persona

#10.2 Pan con tomate y jamón ibérico, El Trabuco catalán..., 24/01/2023 - 13:22

¿Pero... no erais vosotros los de, los 10.000 mercenarios rusos...? el fanatismo catalanista bananero, daña las neuronas y produce trastornos disociativos de la identidad... Mirad en lo que ha quedado el pobre Puchi...

#9 Ciudadano Sinmitos, Barcelona, 23/01/2023 - 18:01

Nuestras calles no son de derechas ni de izquierdas. Están a disposición de los que quieran manifestarse respetando las leyes.
¡Son liberales!

#8 ElBarselono, TARRASA, 23/01/2023 - 17:12

Vi un video de J. Sabina arrepintiéndose públicamente de haber sido 'tan de izquierdas'. Me pasa, igual como a muchos de vosotros, que no me voy a perdonar nunca mi posición ideológica previa al pruses. Reconozco mi parte de culpa y me siento responsable de la parte que me toca