Publicitat
Política · 25 de Març de 2020. 10:20h.

El Consell de la República flaqueja

Ningú se n'ha fet membre en els darrers quatre dies

El Consell de la República flaqueja

El ritme d’adhesions al Consell de la República s’ha vist frenat en els darrers temps, especialment arran de la crisi del coronavirus. El nombre d’adhesions s’ha reduït a zero en els darrers quatre dies, tal i com mostra el gràfic publicat per l’organisme.

Tot i això, abans de la crisi, les noves adhesions ja eren modestes i rarament superaven la cinquentena diària. El cap de setmana de l’acte de Perpinyà, però, es va produir una excepció i el Consell va aconseguir al voltant dels 1.500 ‘militants’ nous entre els dies previs, dissabte del mateix acte i posteriors.

Tot va tornar a la normalitat, però, a partir del 4 de març i les xifres van començar a caure. Des de l’11 de març no s’ha aconseguit superar la desena d’adhesions diàries i a partir del 20 de març aquestes s’han vist reduïdes a zero.

El Consell per la República, en el seu web, informa que “ja som 87.924” afiliats, malgrat que quan es va posar en marxa tenien com a objectiu arribar al milió.

Publicitat
Publicitat

16 Comentaris

Publicitat
#10 Josep , Collbato, 26/03/2020 - 12:11

No us fa vergonya en aquest panflet ultradreta espanyolista no tenir una mica de consideració ni en aquests dies tan difícils, vergonya.

#9 Capit@n España, Purgandus populus!!, 25/03/2020 - 15:49

Los mismos zumbaos que estan en Omnium, en ANC, en Municipis per la Independencia y en multitud de organizaciones separatas...ca.ca de vaca..

#8 Juan García, Ciutat de la Justícia, 25/03/2020 - 12:28

Vista l'edat mitjana dels participants als aplecs indepres, no seria estrany que els inscrits al fantasiòs consell de la republiqueta estiguessin palmant pel Covid-19.

#8.1 Corporativísme, Chez Titole, 25/03/2020 - 18:37

Els virus no s'ataquen entre ells.

#7 Marc, Girona , 25/03/2020 - 11:37

És cert, aquest dies tothom s inscriu a SCC , Cs....

#7.1 Albert, BCN, 25/03/2020 - 14:46

No... pero aquests dies la gent aplaudeix al exercit i passa del govern de la gene.
Perdona por el zasca pero lo ponias a huevo, jeje

#7.2 Josep Maria, Mollerussa, 25/03/2020 - 17:07

Pot ser si s'inscriuen a SCC. VOX...perque quan van a males, la gent no esta de ruquiries i va a lo segur.

I a més el que s'inscriurien al desconsell de la Irrepublica, estan escagachats, de valents que son.

#7.3 Marc, Girona, 26/03/2020 - 00:31

És cert, Albert la gent no para d aplaudir l exercit (especialment al seu cap ).

#6 Ojotuerto, Calafell.tab, 25/03/2020 - 11:35

Nos enteramos de nombres de enfermos y fallecidos en el puntos de España, pero raro que en las dos Naciones históricas, no hay personalidades?? O la ley de la Omertà impide que lleguen a la sociedad??. Interesante. Luego vendràn los de ni oblit..tatata. Parece funcionar generació tras generación.el truco del escondite y otros luchen