Publicitat
Política · 22 de Març de 2020. 17:47h.

El coronavirus arriba a la Moncloa

Pedro Sánchez no desmenteix que un familiar estigui ingressat

El coronavirus ha afectat a la família de el president de Govern espanyol, Pedro Sánchez, que ja tenia la seva dona amb la malàltia. Sánchez no ha confirmat en la roda de premsa d'aquesta tarda el fet però ha donat a entendre que si.

La pregunta, en aquest cas d’El Espanyol, era: "s'està publicant en xarxes socials que familiars seus, a part de la seva esposa, han estat infectats i que fins i tot algun està ingressat. Si us plau i amb tota delicadesa, podria confirmar amb detall o desmentir aquesta qüestió?”.

El president s'ha limitat a contestar que "bé, doncs en fi, hi ha molta famílies al nostre país que estan patint una situació semblant i la meva família no és ni més ni menys important que la resta de famílies del nostre país". "Agraeixo i molt les mostres d'interès i de suport que en aquestes hores ens han traslladat".

Publicitat
Publicitat

8 Comentaris

Publicitat
#6 tzatza, BCN, 22/03/2020 - 21:55


https://okdiario.com/espana/madre-suegro-pedro-sanchez-ingresados-coronavirus-5338343

#5 Joan del Bages, Manresa, 22/03/2020 - 21:43

No obstant quina diferència amb la Consellera de salut de la GC que es va dirigir als seus familiars directes d'Igualada sense que ningú li ho preguntés. He vist la roda de premsa i s'ha de reconèixer que en PS ha estat elegantíssim en la resposta. Que n'aprenguin d'altres., entre ells aquella sra ! I els meus millors desitjos pels seus familia

#4 CMR, BCN, 22/03/2020 - 21:17

La sede del gobierno convertida en hospital particular.

Si esto no es casta que baje Dios y lo vea.

Miserables, jamás olvidaremos esto.

#4.1 CMR, BCN, 23/03/2020 - 04:12

Flipo con los votos en negativo. Mirad en manos de quien estamos:

https://twitter.com/carlesen ric/status/1241761475850637327

#4.2 CMR, BCN, 23/03/2020 - 08:42

Hay un espacio en la dirección que no sé como ha aparecido. Debería ser "carlesenric" todo junto.

Sorry.

#3 luis, barcelona, 22/03/2020 - 19:30

NI … Si us plau , amb tota delicadeza... Ni le***s
¿Estuvo en la manifestación del 8-M?

#2 Albert Escarré Puig, Barcelona, 22/03/2020 - 19:14

#1

Pedrito Sánchez, después del GRAN éxito feminista del 8 M, porqué no apoyas otras el manifestaciones, 8 M (mayo ) y todos los 8 m ( martes del año ?. Fue un éxito !!!. Te lo advirtieron del peligro, pero los votos de tus feministas...Ya ves, tu inocente Sra,, la de tu Copresidente Iglesias...