Publicitat
Política · 5 de Setembre de 2012. 09:24h.

El coronel repta Tardà a "no fugir" en cas de guerra

Alamán Castro titlla d'"exterrorista" el diputat d'ERC

El coronel repta Tardà a "no fugir" en cas de guerra

Joan Tardà

El coronel Alamán Castro, en una carta adreçada a Joan Tardà i publicada per Alerta Digital, confessa tenir "molta por" del diputat d'Esquerra. "No em consta que s'hagi penedit mai d'aquesta amistat, dels canalles de Terra Lliure que van posar una bomba a l'estómac, i que va explotar a les sis hores, el senyor Bultó, mil vegades més català que vostè i amb un full de serveis a Catalunya que ja voldria ", indica.

"Ni els meus amics ni jo li farem aquesta covard marranada. Si alguna vegada, Déu no ho vulgui, en compliment del meu deure amb Espanya, lluités amb vostè, seria de front, naturalment això si vostè no surt abans a la carrera (sempre va ser així a Esquerra) i sap comportar-se com un cavaller", el repta.

"No va trigar a titllar-me de feixista. A mi m'és indiferent que un exterrorista o íntim de terroristes, no penedit que se sàpiga, em digui això, m'agrada", afegeix, a més de relatar la seva particular visió sobre la història d'ERC.

Publicitat
Publicitat

113 Comentaris

Publicitat
#67 Libertad, Barcelona (ESPAÑA), 06/09/2012 - 07:09

Dicen sus detractores que el Generalísimo presidía los Consejos de Ministros con la pistola encima de la mesa. Y digo yo: ¡Mi Coronel, la pistola en la mano, y amartillada!, que no nos pongan a prueba. no se preocupe mi Coronel, estos infelices son, además de traidores, profundamente cobardes.

#67.1 Marc3, Barcelona, 06/09/2012 - 11:28

Molt be, "Libertad", es molt facil ser valent amb una pistola carregada davant de gent pacifica i desarmada. Doncs aixo no es ser valent, es ser covard i miserable.

#67.2 Marxem d'aquest país corrupte i genocida, Terrassa, 06/09/2012 - 14:39

Libertad, covards? SI els maketos ja siguin policies o guardies civils marxaven d'euskadi com a rates... Et sóna lo de síndrome del norte? A alguns encara us dura la paranoia de tan mirar sota el cotxe.

#67.3 Reguant, Valldoreix, 06/09/2012 - 15:45

#67.3

hahaha, quina arenga més passada de voltes...pròpia del Alcázar de Toledo. Em fa l'efecte de recuperar les aventures de l'Hazañas Bélicas. Segur que series tu que fugiries com les rates al primer tret. Des de darrer d'un ordinador tots som molt valents...

#67.4 Josepet, de Sant Celoni, 07/09/2012 - 11:19

Ui, que valents els ecspanyolots! La historia us delata: primers en bombardejar població civil, repressió de la disidència, guerra bruta de l'estat... O com els vostres gossos, els pelats nazis, que si són 10 contra 1 i armats són molt valentons. Si, si, molt valents ells

#66 JOAN LOPEZ TENA , BCN, 05/09/2012 - 22:49

Sr. Coronel:No hará falta ninguna guerra porque según la macroencuesta "Consultes Sobiranistes"hay un 12% de media ,con la prioridad de la indpendencia.Saludos y debería Vd. moderarse.

#65 E-spañol, Granollers-Barcelona-España, 05/09/2012 - 22:07

Tarda es un cobarde,ponía a parir a personas desde RNEque no estaban allí para defenderse de sus insultos,el coronel se le ha ido la olla,pero tiene razón,al primer petardo Tarda y muchos de su cuerda los veremos correr como liebres camino la frontera con las alforjas llenas de lo que nos han robado

#65.1 Jordi, Manresa, 06/09/2012 - 01:01

Si supiera quien eres E-spañol vendría a tu casa, te cortaría el cuello pero antes me chuparías la polla, hijo de puta.

#65.2 Sor Forcades, Montserrat, 06/09/2012 - 08:58

ves en compte jordi, jo si qui ets, em sembla que et vas a haver de empassar les teves pròpies paraules, xucla polles

#65.3 pep, manresa, 06/09/2012 - 09:27

No sabia que les monges féssin servir aquest vocabulari

#65.4 Sor Forcades, Montserrat(España), 06/09/2012 - 10:29

pep, em sembla que el tu per saber no saps res, em fa la impressió que ets un tros garrulo de manrresa, terra de moros

#65.5 pep, manresa, 06/09/2012 - 12:38

Aquí es pot veure com qui d'entrada s'identifica com a espanyol és qui fa servir els termes identitaris (garrulo, moros)
Preneu-ne nota catalans, tingueu l'origen que tingueu sempre sou ben acollits al país on aneu si el respecteu, ja veieu quin pa donen els no-identitaris, no-nacionalistes.

#64 carracuca, barcelona ESPAÑA, 05/09/2012 - 20:42

indepes y separatas,montar vuestros aquelarres esos de la diada y el folklore de las manifas con trapitos estelados y trayendo 500 buses llenos de gente pagándoles el bocata y la birra (como aquellos gloriosos unos de mayo franquistas), pero no toquéis mucho los webs porque ya veis lo que hay.

#63 urb, Barberá, 05/09/2012 - 20:16

Kaatalino e Indepe: el "quan convé seguem cadenes" te recomiendo que leasla história de la guerra dels segadors. Era el grito de guarra .
El tornarem a vencer( com dius). la frase es "tornarem a lluitar, tornarem a sofrir i tornarem a vença ". Vol dir que sempre et tens que aixecar per lluitar.