Publicitat

El cap de premsa de Mas esmena ortogràficament Junqueras

El corrector

Piqué, d'esquena

Joan Maria Piqué, cap de premsa del president de la Generalitat, Artur Mas, ha corregit el president d'Esquerra, Oriol Junqueras, després que aquest expliqués a twitter que "tal dia com avui de 1870, Amadeu de Saboia desembarca a Espanya per ser coronat. 3 dies abans, el general Prim havia estat assassinat".

Piqué ha replicat amb un "de Savoia, de Savoia…!" les paraules del també historiador, que havia escrit "Saboia" en la seva piulada. D'altra banda, i en una piulada anterior, el cap de premsa de Mas ha volgut assenyalar que "els catalans som víctimes dels nazis. Altres n'han estat aliats i beneficiaris. No ho oblidem".

Imatge de les piulades

Publicitat
Publicitat

28 Comentaris

Publicitat
#14 Eduard Punxet, Reus, 01/01/2014 - 11:46

Si Piqué hagues corregit Mas cada cop que deia "els demes" en intervencions públiques, a hores d'ara seria el personatge més famós de l'escena política catalana.

#13 Alfons, Barcelona, 31/12/2013 - 12:36

¿Cuándo hemos sido los catalanes víctimas de los nazis? ¿Acaso cuando el reichführer Himmler fue recibido en Montserrat?

#13.1 Rauric, Granollers, 01/01/2014 - 11:40

No costa gaire imaginar que es refereix als grupuscles neonazis (amb una idea de la unitat d'Espanya potser més pròxima a la teva que no pas a la d'un nacionalista català) i als que els donen cobertura. Sobre Montserrat i Himmler, veig que la teva ignorància (o mala fe) és majúscula.

#13.2 Alfons, Barcelona, 01/01/2014 - 21:52

Rauric me considera cercano a grupúsculos neonazis y me endilga ignorancia y/0 mala fe. A falta de argumentos, insultos. Muy propio del nacionalismo.

#13.3 Rauric, Granollers, 02/01/2014 - 12:55

Insult, no: descripció. La teva tàctica és la de sempre: primer, provocar; després, fer la víctima. Això de Montserrat és un cop baix de molt mal gust. Què vols, que et riguem la gràcia a sobre?
Quanta prepotència!

#13.4 Alfons, Barcelona, 02/01/2014 - 17:11

El 23 de octubre de 1940 Himmler fue recibido con honores en Montserrat por el padre Andreu Ripoll Noble. El abad Marcet y su auxiliar Escarré se ausentaron por la política anticristiana del reichführer, quien previamente donó 25.000 ptas. a los afectados por las inundaciones de la cuenca del Ter

#13.5 Rauric, Granollers, 02/01/2014 - 22:38

Ara t'escolto! O sigui que has passat del "cuando el reichfürer fue recibido en Montserrat" a "El abad Marcet y su auxiliar Escarré se ausentaron por la política anticristiana del reichführer". Quina diferència, oi?
En canvi, a la cartoixa de Miraflores, a Burgos, el va rebre el prior. Carai...

#13.7 Alfons, Barcelona, 02/01/2014 - 23:47

Ara que m' escoltes y que no me insultas/describes, reitero mi pregunta: ¿Cuándo hemos sido los catalanes, como tales, víctimas de los nazis?
En los campos de concentración hubo españoles de todas partes, no sólo los entrevistados por Montserrat Roig.(Excluimos a Enric Marco, claro)

#12 Ray Ban, Barcelona, 31/12/2013 - 01:19

El Pique es el hortera de las gafas de pasta?

#11 Ray Ban, Barcelona, 31/12/2013 - 00:22

El Pique es el hortera de las gafas?

#10 Papaluna, Barcelona, 30/12/2013 - 20:03

Encara li paguem el sou en aquest paio? Encara no es dona per al·ludit respecte a la fila que fa amb aquestes ulleres? Ningú no lo ha dit (excepte a Israel, que el van fotre a fora d'una reunió) que el seu càrrec i el seu rol l'obliguen a ser 'invisible'. És vergonyós veure'l sempre xuclar càmera.