Publicitat
Política · 14 de Juny de 2011. 22:22h.

El desprestigi de la Sindicatura

Com el Partit Popular va proposar, amb CiU, la seva síndica

El desprestigi de la Sindicatura

Maria Àngels Servat, en una foto d'arxiu

La síndica, Maria Àngels Servat, escollida amb els vots favorables de tres cinquenes parts del Parlament, va realitzar un seguit de reflexions al foro facilisimo.com sobre la manera en què va rebre la proposta per al seu nomenament, que han estat borrades a la xarxa, però que van ser recollides pel columnista de Libertad Digital José García Domínguez. Servat ha al·legat que es tractava d'una "conversa informal entre amigues" per justificar-ne el to. 

Segons aquesta informació, Marian-S, acrònim de Maria Àngels Servat, va explicar que "el jueves día 17 me llamaron por teléfono, y me dicen que si no tenía inconveniente, al día siguiente me proponían en el Parlament de Catalunya, para un importante cargo institucional…."

"El viernes por la mañana me llaman para comunicarme que ya se había propuesto oficialmente mi candidatura y que debía prepararme porque el lunes 21 de febrero, a las 12 del mediodía debía comparecer ante una comisión de unos 40-50 diputados del Parlament, de todos los partidos políticos, para exponer mi currículum y defender mi idoneidad para el cargo".

"Después de la exposición -seguia-, era muy posible que tuviera que responder a preguntas que me hicieran. Jolín... me entraron todos los tembleques!!!! Qué tenía que decir Quién estaría en esa comisión Qué me preguntarían? Qué me ponía joeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!", assegurava en aquest foro.

"Mi marido me mandó a la pelu el sábado por la mañana (qué pasa Yo no me corto ni tiño bien el pelo? jajajajaja... qué horror!!!), y por la tarde, halaaaaaaaaa, a tirar de la VISA comprando ropa y zapatos ‘serios’.... Qué ruina!", remarcava.

"Y el domingo enterito dedicado a preparar la comparecencia, a hablar con gente que me pudiera echar una mano para prepararme bien, y a visitar a una amiga, que es diseñadora de modas, y a parte de tener un gusto exquisito, tiene 8000 complementos monísimos para acabar de adornar cualquier vestimenta... así que llegué a casa con una bolsa cargada de foulares y bisutería fashion y buena. Parecía que hubieran pasado los Reyes Majos!!!! jajajaja. La pena es que todo era prestado! Jeje", afegia.

"El viernes próximo tengo que volver de nuevo al Parlament para hacer la toma de posesión oficial del cargo, delante de la presidenta del Parlamento y del presidente de la Generalitat", añade. "Me han dicho que allí nos hacen entrega de un escudito para la solapa y que seguramente tendremos que decir algunas palabras, aparte de posar para las fotos oficiales...... Aissssssss, y yo con el régimen por empezarrrrrrrrrrrrrrrrr!!!grrrrrr", es queixava.

"Ya me podían haber avisado con un par de meses de antelación y al menos podría haber bajado algo de gordura!!! jijijiji (=risa nerviosa). Y nada, el martes 8 (el lunes 7 es fiesta en Barcelona) a trabajar ya oficialmente!! Por lo que me han dicho los ‘antiguos’, podemos hacer un horario bastante flexible, o sea, adaptado a nuestras necesidades..... En fin, un montón de temas!!", finalitzava.

Servat ha indicat que "les expressions publicades en la web Libertad Digital són extractes d’una conversa informal entre amigues, mantinguda en un ambient privat i distès, propi d’una reunió de comiat, i abans de prendre possessió com a síndica de la Sindicatura de Comptes, posició que per a mi mereix la màxima honorabilitat i respecte. No em faig responsable de cap altra manifestació que hagi pogut sortir amb posterioritat a aquesta data”.

Publicitat
Publicitat

7 Comentaris

Publicitat
#9 Martina, Barcelona , 18/06/2011 - 11:35

Una vergonya. I tan bons professionals (no polítics) que hi ha a la sindicatura!!! Llàstima per ells. Tot va cara avall com la merda. Visca el Govern dels Millors

#7 Juan Luengo, Barcelona, 16/06/2011 - 22:13

Que verguenza.

#6 Cesc, Barcelona, 15/06/2011 - 21:44

Aixo de la Sindicatura es un gran "despilfarro"
Visiteu les seves oficines de la Vila Olimpic
Despatxos individuals gran com un pis nostre
Per cert, trobareu algun Sindic prenent el sol a un club de la Barceloneta a totes hores. "Aixo es un xollo" pagant el ciutada !! Espero que la Merkel faci algo

#4 sonia, BCN, 15/06/2011 - 10:35

Però a veure, és un comentari en un fòrum d'una pàgina web, no??? Doncs si escrius en un fòrum d'internet el més lògic és que tothom ho pugui veure. Hauria de vigilar més. Això com a mínim.

#3 Josep-Maria, Barcelona, 15/06/2011 - 09:07

Aquesta senyora s'ha comportat d'una manera estúpida, cosa que no implica que ho sigui, d'estúpida, però que et deixa el dubte.