Publicitat
Política · 28 de Febrer de 2013. 12:54h.

El director de la fundació de CDC demana que Crespo plegui

"L'exemplaritat del procés sobiranista passa per fer net"

El director de la CATdem (DCDC), Agustí Colomines, va considerar a La Rambla de BTV que el diputat Xavier Crespo ha de dimitir després de ser imputat per la seva relació amb la màfia russa afincada a Lloret. "Per qüestions d'higiene democràtica, l'única possibilitat que té és dimitir", va afirmar.

Colomines ha recordat que "jo el vaig defensar quan no estava imputat", però "quan arribes a un punt, jo que vols què et digui, la vida és així." Segurament és molt injust, però l'exemplaritat del procés sobiranista passa per fer net", va deixar clar.

Tot i això, va assenyalar que "no tots els jutges són angelets, tots voten i tenen ideologia". "Poden buscar les pessigolles a qui vulguin", va sentenciar, a més de recordar que les acusacions contra Mas "no van tenir cap recorregut jurídic".

Colomines
Publicitat
Publicitat

8 Comentaris

Publicitat
#6 enric, barcelona, 01/03/2013 - 08:43

¿L´exemplaritat del procès sobiranista"...? ¿Quin exemple se´n pot treure d´aquest anomenat procès? Cada vegada que aquest senyor parla, puja el preu del pa.....

#5 Carles, Barcelona, 01/03/2013 - 00:05

quina poca vergonya, el que va rebre 400 milions de pessetes del Palau de la musica ( del senyor Millet) ..............................................

#4 Gurguri, barcelona, 28/02/2013 - 15:43

Las fundaciones de Convergencia todos sabemos que son unos "recaudadores". En cuanto a Crespo aparte del asunto de la mafia rusa, el juez tambien puede preguntarle por el asunto del Consorcio Sanitario, por el que fué condenado el semanario CAFEAMLLET que lo denunció.

#3 Nicolau, barcelona, 28/02/2013 - 15:43

I de passada perquè no entoma les relacions del
Ctdem que presideix i presidia quan els fets del Palau?
Qui li demana la seva opinió a aquest senyor que no és conseqüent i no té cap prestigi? ah, ja veig és l'emissora BTV de l'ajuntament de BCN

#3.1 Aitor Txillardegi, barcelona, 01/03/2013 - 15:41

Parleu amb propietat . L'Agustí Colomines ni presideix ni presidia la Catdem, és el director i no ho era quan el cas Palau pq pecisament el van posar a ell en substitució d l'anterior i per refer la fundació, q abans es deia Trias Fargas.

#2 Marc3, Barcelona, 28/02/2013 - 13:21

aquest senyor quin merit te? es el cap de la blanquejadora de CDC. si consulteu les hemeroteques era un abrandat defensor de l'unionisme, i ara es canvia de jaqueta? no el cessen pq no parli? es el Barcenas de CDC?

#2.1 laura, l'H, 01/03/2013 - 20:12

Marc3 no en tens ni idea. Ets un ignorant. Aquest senyor ja se la jugava pel nostre pais quan segurament tu ni havies nascut. Aviam si ens informem bé i no diem bestieses.