Publicitat
Política · 22 de Juliol de 2014. 15:23h.

El Govern demana a Rajoy una reunió “sense condicionants”

Homs creu que la compra de Catalunya Caixa pel BBVA “il·lustra una gran confiança en l'economia catalana"

El portaveu del Govern, Francesc Homs, ha manifestat en roda de premsa que el president de la Generalitat, Artur Mas, anirà a la reunió del Govern “amb voluntat de parlar de tot" i en aquest sentit ha deixat clar que “esperem el mateix del Govern espanyol”.

“En una conversa d'aquestes característiques s'ha de parlar de les coses més importants i més rellevants”, ha destacat, a més d’assenyalar que espera que la reunió no tingui “condicionants”. Homs ha recordat que Mas té l'aval de les eleccions del 2012, de les quals va sortir una majoria sobiranista al Parlament.

Pel que fa a la compra de Catalunya Caixa pel BBVA, ha manifestat que "aquesta operació il·lustra una gran confiança en l'economia catalana”. Finalment, el conseller de la Presidència ha posat en dubte l’enquesta de la consultora PricewaterhouseCoopers, que indica que només el 26% dels empresaris són partidaris de la consulta i un 4% de la independència: “tinc un gran reconeixement per a aquestes consultores, però és evident que no quadra, nomes el país”.

Homs
Publicitat
Publicitat

10 Comentaris

Publicitat
#7 telamainera, Vilanova, 22/07/2014 - 20:26

Moragas/Senillosa, no nos fastidies. Es mejor la separación pactada, que la perspectiva de estar juntos.
CAT lliure y ESP alliberada de Cat

#5 ccc, bcn, 22/07/2014 - 17:09

sense condicionants? vol dir q això del 9-N ja no és innegociable? q potser no hi ha consulta?

#3 figaro, barcelona, 22/07/2014 - 15:58

Siento vergüenza que este braquicéfalo deje en mal lugar a los catalanes con seny a quienes considero personas honradas y de bien. ¿Cómo es posibvle que este descerebrado sea portavoz?

#3.1 Casper, Bcn, 22/07/2014 - 17:06

Es portavoz porque es de la casta de pedigrí de la Girona rural y carlista, los que son diferentes, superiores y toda esa mierda; pero cuando les toca abrir la boca se nota que son verdaderos burrossss.

#1 Pepe, Barcelona, 22/07/2014 - 15:42

Sr Homs, sense condicionants vol dir sense tenir en compte les lleis?

#1.1 Quim, SANT CEBRIÀ DE VALLALTA, 22/07/2014 - 16:39

Doncs si cal sí, Pepe (BCN); si les lleis ens perjudiquen doncs ens les saltem al igual que se les van saltar els negres a EEUU quan en van estar tips de la discriminació; no vam pas esperar a tenir una majoria al congrés per a canviar-la.

#1.2 Casper, Bcn, 22/07/2014 - 17:08

Vaya con Don Quim, ahora resultará que son negros y no burrossss

#1.3 Pepe, Barcelona, 22/07/2014 - 17:12

Quim, en revolució bolivariana progresses adequadament, però en història americana necessites millorar.

#1.4 Potemkin, Mockva, 22/07/2014 - 17:34

#1.1

Las comparaciones estrafalarias se superan ....
..... pero dónde se creen que viven estos tíos ?

#1.5 el último que cierre, Canovejas, 22/07/2014 - 22:43

Al 1.1 Quim, ó sea Juaquín:
¡¡ TORERO, TORERO, TORERO, .... !!