Publicitat
Política · 12 d'Abril de 2022. 14:24h.

El Govern es tanca en banda amb Aragó

Plaja diu que “no entrarem ni a valorar” la nova proposta per als Jocs

El Govern es tanca en banda amb Aragó

La portaveu del Govern, Patrícia Plaja, ha explicat aquest dimarts que la Generalitat manté el rebuig a reobrir la negociació sobre el repartiment de disciplines dels Jocs d'Hivern malgrat que l'Aragó va presentar la setmana passada una nova proposta.

Plaja ha dit que "no entrarem ni a valorar-la" perquè "hi havia una proposta consensuada i tancada i és aquesta proposta amb la que s'ha de treballar". "No entrarem ni a valorar el que hagi vingut després del que ja estava acordat", ha insistit.

Preguntada sobre un possible repartiment de proves per gènere, la portaveu ha afegit que "no vull continuar amb la polèmica que de manera unilateral s'ha obert per una de les parts". "No és una proposta que s'adeqüi ni considerem que sigui lògica", ha sentenciat.

Publicitat
Publicitat

8 Comentaris

Publicitat
#7 Ciudadano Sinmitos, Barcelona, 12/04/2022 - 19:53

Los Juegos de Invierno de 2030 en el Pirineo no pueden olvidar la historia del terreno. Se harán en lo que fue durante siglos territorio de la Corona de Aragón , cuyo rey era Rey de Aragón y Conde de Barcelona, entre otros títulos.

#7.1 Ramonet, Tarragona , 12/04/2022 - 22:35

Aquests reis parlaven en català, feien les lleis en català i disposaven al testament ser enterrats a Catalunya.

#6 El Sifoner, Es SECESIÓN no independencia, 12/04/2022 - 19:49

(Plaja dice que "no entraremos ni a valorar")
Pues sabes que, yo si entro a valorar y os digo que con vosotros al frente, yo no quiero JJOO, porque "YO NO QUIERO PAGAR"

#5 Marc de Vich, Vich, 12/04/2022 - 19:32

Estamos en democracia gracias a que estamos en España, si no fuera así, si son capaces de decir y hacer lo que les dé la gana con Aragón, que no harían con nosotros, los que nunca, nunca, nunca los vamos a aceptar en ninguno de sus planteamientos, y que como se desvíen de la Constricción, tarde temprano lo van a pagar, queda poco

#4 Capit@n España, Purgandus populus!!, 12/04/2022 - 17:00

Olimpiada..buena excusa para desviar dinero público....Mientras tanto en la Cataluña real: niños en barracones, listas de espera sanitarias, trenes que van como el cul*, etc

#3 Marcial Heredia, en el Circo me colé, 12/04/2022 - 15:42

Son un chiste. Ni se ponen de acuerdo con las pruebas y pretenden que un jurado les otorgue los juegos. Como si los miembros de este jurado no tuvieran ojos ni orejas. Me los imagino partiéndose el culo con ellos, que van a hacer si no.