Publicitat
Política · 4 de Maig de 2011. 11:01h.

El Govern i Solidaritat topen per Bildu

Strubell demana a l'Executiu "molta més valentia" i Ortega li replica que "vostè confon les coses"

El diputat de Solidaritat, Toni Strubell, ha demanat al Govern "molta més fermesa i valentia" amb la polèmica de Bildu. Strubell considera que l'Executiu català "no pot desentendre's ni mirar cap a una altra banda" en aquest afer.

A criteri del diputat "està en joc la democràcia" ja que la participació de Bildu a les eleccions "és un principi irrenunciable" de la mateixa. "És vital que el nostre Govern faci costat a l'exigència que totes les opcions polítiques puguin presentar-se", ha indicat.

Tot i això, ha volgut deixar clar que "l'única excepció són aquells que es basen en la violència", malgrat voler desvincular aquest fet de Bildu, atès que "parlem de d'una opció política vertebrada per dos formacions polítiques de trajectòries polítiques inquestionables".

La vicepresidenta del Govern, Joana Ortega, li ha replicat que "el Govern no se n'ha desentés, al contrari", a més de retreure al diputat que "vostè confon les coses". "Mai hem donat cap mena de suport al Govern central", ha sentenciat.

Toni Strubell
Publicitat
Publicitat

7 Comentaris

Publicitat
#5 Marc, Barcelona, 04/05/2011 - 21:01

Bildu és una altra víctima de la justícia de la Santa Inquisició espanyola

#4 Ciudadanista, Barcelona, 04/05/2011 - 18:12

Estos de la SI ya apoyaron a Sortu, y los invitaron al Parlment para darles moral. Ahora apoyan a Bildu, como es natural, porque son amiguetes de los batasunos y comprenden a los gudaris. Separatistas unidos, juntos seréis vencidos. Ya pasó el tiempo de la división y el enfrentamiento.

#3 sulfuro sulfuro, Barcelona, 04/05/2011 - 13:11

No me extraña que los de Solidaridad topen a pesar de su aversión a la fiesta taurina.
Lo que no esperaba es que también tope el Govern a través de la fantástica traumaturga curricular y a pesar de ello aún Vicepresidenta Sra Ortega.
En Alemania los que falsean curricula dimiten.
Cat is different

#2 Tomppa, Sabadell, 04/05/2011 - 12:07

Si han equivocat i molt creu, CiU és un partit unionista i Artur Mas es una funcionari Espanyola que no posaré en perill enfadar fanàtics espanyols més que cal per guanyar vots.

#1 jk, vic, 04/05/2011 - 12:04

qué raro que no hable de la debacle independentista en el quebec, no???????????????????

#1.1 marcc, a què ve això?, 04/05/2011 - 14:37

Això no té res a veure amb l'article o el debat. Canvies de tema amb la mateixa falta d'elegància que la senyora vicepresidenta. Ja que ho dius, al Quèbec l'independentisme baixa perquè el Canadà no el veta; a Espanya puja perquè s'inhibeix.

#1.2 Paula, Barcelona, 06/05/2011 - 21:07

I per què no parlem del meravellós resultat dels nacionalistes escocesos? Eeeeeeeeeeeeeh, JK ?