Publicitat
Política · 4 de Juny de 2013. 15:05h.

El Govern insta Montoro a no fer "brometa" sobre el dèficit

Homs demana "serietat" al ministre perquè "les negociacions encara estan obertes"

El Govern insta Montoro a no fer "brometa" sobre el dèficit

Montoro, en una imatge d'arxiu

El portaveu del Govern, Francesc Homs, ha replicat al ministre d'Hisenda, Cristóbal Montoro, al qual li ha demanat que no faci "brometa" amb el tema del límit del dèficit fiscal per a Catalunya.

Homs, en la roda de premsa posterior a la reunió de l'Executiu d'aquest dimarts, ha comentat les declaracions de Montoro. El ministre, fa menys de 24 hores, assegurava entre rialles que el dèficit fiscal per a Catalunya "mai" no serà del 2%, tal com reclama el Govern.

"Jo el que demanaria és una mica de serietat amb aquest tema. El que és important és que això es comuniqui de forma seriosa, sense fer brometa", ha assegurat Homs.

El portaveu ha insistit que la forma d'explicar-ho no ha estat "la correcta" per part del ministre i menys quan "les negociacions encara estan obertes". "Com a mínim que no faci brometa", ha reiterat Homs.

Publicitat
Publicitat

7 Comentaris

Publicitat
#5 Kropotkin, Vic, 04/06/2013 - 17:18

Que? Que Madrid impone un límite de deficit a Catalunya similar al que la UE impone a Grecia o Portugal? Bah, nosotros preferimos seguir viviendo en la miseria pero seguir siendo españoles...juas, juas...mejor hundidos

#5.1 ambaixadorCAT, Figueres, 04/06/2013 - 18:17

La diferència és que Grècia i Port ugal es gestionen el 100% dels impostos! Lo que Espanya li fa a Catalunya no té nom.. (espoli es queda curt)

#4 Terraxa, Terrassa, 04/06/2013 - 17:16

L'administració central gestiona el 51% de la despesa pública i ha generat el 76% del deute.

"Quien parte y reparte, se lleva la mejor parte"

#4.1 ambaixadorCAT, Figueres, 04/06/2013 - 18:18

A més, la despesa en sanitat i educació recau a les CCAA, així que l'estat ha DESPILFARRAT el 51% dels diners públics mentre obliga a les CCAA a retallar en despesa social.

#3 joan, manresa, 04/06/2013 - 17:07

tinu.)historia....,i l'acompanyarem amb la tralle...,no tindrá mandra no..,ni Vosté ni la morritos que tenía al seu darrera rient-li las gracies,sense cap mena de vergonya....¡ Quina colla de ....( no u posarem per educació)....,Sr.Homs,fins quant aguantarem amb la bota al coll i amb mofa...

#2 joan, manresa, 04/06/2013 - 17:03

El Casal,17 h.--¡¡ Sr.Homs...!!! Qué cu....rdills estem esperant a plantar-nos ya....!!! Tutom a pugut veure las imatges...,ha fet burla sobre l'ofec economic i social que vivim...,.¡¡¡ Qué cull...s es pensa aquest individuo...!! Sr.Montoro ..!!! Vingui al Casal que li explicarem una (cont.

#1 ambaixadorCAT, Figueres, 04/06/2013 - 15:13

Quina serietat espereu d'un govern que ha generat la llei Wert, nega el dret bàsic de l'autodeterminació i menteix més del que parla?