Publicitat
Política · 16 de Gener de 2017. 18:13h.

El Govern parlarà a Brussel·les en una sala de 200 persones

Convidats pels eurodiputats de Junts pel Sí Ramon Tremosa, Josep Maria Terricabras i Jordi Solé

El Govern parlarà a Brussel·les en una sala de 200 persones

Cartell de l'acte al Parlament Europeu

El president de la Generalitat, Carles Puigdemont; el vicepresident econòmic, Oriol Junqueras; i el conseller d'Afers Exteriors, Raül Romeva, viatjaran a Brussel·les el proper 24 de gener per explicar en un acte al Parlament Europeu la intenció del Govern de celebrar aquesta legislatura un referèndum sobiranista.

L'acte en el qual participaran Puigdemont, Junqueras i Romeva no és institucional, sinó que està organitzat pels eurodiputats d'ERC Josep Maria Terricabras i Jordi Solé; i l'eurodiputat del PDECAT, Ramon Tremosa, segons han assegurat fonts oficials de l'oficina del Parlament Europeu a Barcelona.

La conferència tindrà lloc a la sala de treball 3C050, que es troba a l'edifici Paul Henri Spaak de la cambra europea i té un aforament per a unes 200 persones.

Publicitat
Publicitat

52 Comentaris

Publicitat
#35 Tanatos, Bna, 17/01/2017 - 14:05

Romeva, el "ministro" de la "transparencia" cuya agenda es oculta por decreto. Democracia (?) de baja calidad...

#34 Pa amb tomàquet i pernil ibèric, Descargolant barretines, 17/01/2017 - 13:15

Saben aquell que diu.. som una nació.

#33 Jordi Perpinyà, Perpinyà, 17/01/2017 - 12:48

El més gran dels ridículs l'està fent un cop més Espanya intentant de boicotejar la paraula, és a dir el dret de ciutadans europeus a expressar-se en una dependència europea. No teniu sentit del ridícul, teniu massa a perdre si se'n va Catalunya.

#33.1 Pa amb tomàquet i pernil ibèric, Descargolant barretines, 17/01/2017 - 13:53

Doncs jo per explicar aquest embolic, em portaria al gran Cucurull i a aquest que vol cedir el port de Barna a l'armada xinesa. Sense cap dubte, tot quedaria aclarit i a Europa ho entendrien perfectament.

#33.2 Piticly66, Igualada, 17/01/2017 - 15:43

Jordi, según la noticia aquí los que van a hacer el ridiculo son los tres lumbreras de la foto y fuera de la noticia el que haces el ridiculo, una vez mas, eres Tu ..el món ens mira Jordi??

#33.3 Roc Padrós, Brusseles, 18/01/2017 - 09:42

Jordi, visc a Brusseles, i la organització de l'acte va sobre rodes... Aquesta vegada no estan boicotejant res... De debò, de vegades sembla que volguem que ens ho sabotegin tot, eh? Amb carinyo...

#32 Carlos Gomez, brown sugar, 17/01/2017 - 12:17

"Actualmente la deuda de la Generalitat esta en Ba2 en Moodys y en B+ en Standard Poor´s. Esta ultima la equipara a paises como Kenia o Nigeria en calificacion de solvencia. Su perspectiva es, ademas, negativa en las tres agencias."

El Mundo 6-4-2016

#32.1 Jordi Perpinyà, Perpinyà, 17/01/2017 - 12:44

Si Kènia fos ocupada per l'estat espanyol, ara mateix ja hauria desaparegut del planeta terra. Fes una cosa, si et sembla, ves al web del Ministerio de Economia y Hacienda i cerca-hi l'estudi de les balances fiscals per "comunitat". I després en tornem a parlar...

#32.2 JUANICO, Barcelona, 17/01/2017 - 19:28

A #32.1



Uyyyy lo que has dicho!!!

Esto no interesa, Jordi !!!

Esto es fantástico !!!.... para los que reciben una financiación per cápita del doble de Cataluña

#32.3 Risto, Bcn, 17/01/2017 - 22:27

Si Jordi si y si Catalunya hubiera descubierto América ahora hablarian todos catalan ..Oh my God espera, pero si según cucurull si que fue así, no?

#31 Jordi Perpinyà, Perpinyà, 17/01/2017 - 11:42

Si trobeu alguna falta d'ortografia en el cartell aviseu.

#31.1 Tanatos, Bna, 17/01/2017 - 14:04

7pm = 7 p.m.

Por no mencionar, aunque no es ortografía, que la denominación de los cargos es de la señorita Pepis.

#31.2 Pan con tomate y jamón del bueno, Desenroscando barretinas, 17/01/2017 - 17:27

Zasca!!! a esto se le llama recibir un sopapo en toda la boca.
Hala Georges, vuelve a por uvas.