El president de la Generalitat, Pere Aragonès, ha manifestat a twitter que “el 17-A va ser una barbàrie que ens ha marcat per sempre. I si les paraules de Villarejo són certes, calen explicacions ja”. “Coneixem bé com funcionen les clavegueres de l’Estat, per això exigim que s’investigui per tal d'esclarir la veritat”, ha dit.
“Així mateix, he demanat als serveis jurídics de la Generalitat que estudiïn aquestes declaracions i les accions legals pertinents que es puguin emprendre. Per la veritat. Per les víctimes, pels catalans i catalanes i per tots els qui estem del costat de la pau i la democràcia”, ha sentenciat.
El 17-A va ser una barbàrie que ens ha marcat per sempre. I si les paraules de Villarejo són certes, calen explicacions ja. Coneixem bé com funcionen les clavegueres de l’Estat, per això exigim que s’investigui per tal d'esclarir la veritat.
— Pere Aragonès i Garcia (@perearagones) January 11, 2022