Publicitat
Política · 7 de Setembre de 2021. 19:55h.

El Govern se'n refia més dels diaris catalans que del New York Times

Patrícia Plaja: "Fan una feina imprescindible"

El Govern se'n refia més dels diaris catalans que del New York Times

La portaveu del Govern, Patrícia Plaja, no ha volgut donar importància a la informació publicada pel New York Times, sobre les reunions de Josep Lluís Alay a Moscou, i ha remarcat la "feina imprescindible" dels diaris locals.

"El New York Times és un diari de referència, però que no desmereixem en cap cas els diaris que tenim aquí a casa nostra, els de caràcter generalista i sobretot els diaris locals, que fan una feina imprescindible pel periodisme", ha declarat la portaveu.

Segons The New York Times, Josep Lluís Alay, un alt conseller de l'expresident Carles Puigdemont, es va reunir a Moscou -l'any 2019- amb funcionaris russos, amb exagents d'intel·ligència i amb el nét d'un espia del KGB. L'objectiu d'aquestes reunions era garantir el suport de Rússia per aconseguir la independència de Catalunya.

Després dels viatges d'Alay a Moscou va sorgir el Tsunami Democràtic. Un report confidencial de la Guàrdia Civil espanyola, al que va tenir accés el Times, afirmava que Alay va estar involucrat en la creació d'aquest grup.

Publicitat
Publicitat

7 Comentaris

Publicitat
#6 recordad 6 y 7 de septiembre , Secesionismo es fascismo , 08/09/2021 - 10:37

Lógico, a los de aquí los tienen a sueldo, al NYT no pueden comprarlo y las amenazas mafiosas habituales no les funcionan

#5 Dado Esteller, Badalona, 08/09/2021 - 08:09

que muy en serio, la prensa en un sitio serio o que se precie de serlo debería ser independiente.
La prensa a los lazys (ep PP y PSOE o PSOE y PP además de otros partidos o formaciones políticas) intentan controlar los mass media.
Y a pesar de eso la gente cambia su voto, creo que cada vez la manipulación es menor mucho menor.

#4 Dado Esteller, Badalona, 08/09/2021 - 08:07

de arriba y en según quien las de abajo, estos dirían que la CCMA antes y que aguantarían estoicamente el aplazamiento, la demora, la lista de espera para una operación no vital, que produjera mucho dolor.
Luego llega la verdad y se quiere todo, excepto financiar vía impuestos o copagos.
Es decir TVen3 all free y sin listas de espera.
Ahora per

#3 Dado Esteller, Badalona, 08/09/2021 - 08:06

Si se diera a escoger a las personas o gente (las primeras las que conozco y segundas las que no) entre destinar el dinero a temática social de primer orden (sanidad, educación, vivienda, seguridad) o dar subvenciones a la prensa (más a la amiga of course), yo creo que saldría mayoritariamente lo primero. A pesar de la lavada de cabezas, tanto las

#2 Menjamela Grandi, Anapurna, 08/09/2021 - 07:37

El desgovern se fía más de los informes del Institut de Nova Historia que del New York Times. Por eso lo subvenciona. Y así les va.