Publicitat
Política · 10 de Setembre de 2019. 13:49h.

El Govern tem que els presos es quedin fora de Catalunya

Budó nega tracte de favor i diu que seria “un fet gravíssim”

La petició de la fiscalia de què els presos independentistes, en cas de ser condemnats, no compleixin la pena a presons catalans ha caigut com una galleda d’aigua freda al Govern. La fiscalia considera que, fins ara, han gaudit d’un tracte de favor. Els presos tenen un règim de visites oberts.

La portaveu del Govern, Meritxell Budó, en la roda de premsa del Consell Executiu ha exemplificat aquest malestar i ha assegurat que ho considerarien “un fet gravíssim” perqué és allunyar-los “de les seves famílies”.

Budó ha defensat la “imparcialitat dels serveis penitenciaris catalans” i la “professionalitat dels funcionaris”

També ha assegurat que un eventual allunyament de Catalunya és contrari a la llei “que creu que els pressos han d’estar a la vora de de la seva família i els seus amics”.

Publicitat
Publicitat

14 Comentaris

Publicitat
#10 Un tal Blázquez, Lekeitio, 10/09/2019 - 19:34

Trearlos podrían a kárceles de Euskalherria,tiempo de sobras para aprender batua euskera tendrían,oyes.

#9 Marc, Barcelona, 10/09/2019 - 17:13

Por una cuestión de justicia divina deberían cumplir sus penas en Extremadura o Andalucía y una vez allí que suelten toda la matraca supremacista y xenófoba que hacia ellos han soltado y filtrado en la sociedad durante todo este tiempo.

#8 Joan, Barcelona, 10/09/2019 - 17:06

Es que es evidente el trato de favor que tienen y tendrían en cataluña, por una cuestión de justicia de y de tratar a todo los presos en igualdad de condiciones deberían cumplir las penas fuera de cataluña...

#7 M, POLINYA, 10/09/2019 - 17:04

El hecho gravísimo fue lo que hicieron toda esta tropa, y hasta que no lo reconozcan y pidan perdón por ello, no deben tener ventaja ni privilegio alguno respecto a los demás reclusos.

#6 Lolo, Barcelona, 10/09/2019 - 15:53

Estos no han entendido que el Estado ya no va a dejar pasar ni una. La administracion central sabe que no puede confiar en esta gente. Es tremendo como se han dañado las relaciones civiles y tambien las institucionales. Don Artur, que gran trabajo!