Publicitat
Política · 22 de Novembre de 2015. 16:16h.

El jutge Vidal titlla els senadors de “grup d'inútils"

El candidat d'ERC es presenta al Senat per "dir-los a la cara que no tenen vergonya"

El jutge Vidal titlla els senadors de “grup d'inútils"

Vidal, entre Rufian i Tardà

El candidat d'ERC al Senat per a les eleccions del 20D, Santiago Vidal, ha afirmat que la Cambra Alta "no serveix per a res". "En una monarquia autoritària i gairebé absolutista com és Espanya, el Senat no té sentit", ha afirmat.

"El que faré serà recomanar a aquest grup de diplodocus que hi ha allà, a Rita Barberá, Montilla o Chaves, que marxin", ha explicat. "Són un grup d'inútils i que el millor que poden fer és anar-se'n a casa", ha sentenciat.

El jutge Santiago Vidal vol ser senador per "anar i dir-los a la cara que no tenen vergonya i que la llei és adaptable a les circumstàncies socials". "El primer que faré serà fer servir el meu dret a vetar qualsevol proposta per crear una llei orgànica que desplegui l'aplicació de l'article 155", ha anunciat.

Publicitat
Publicitat

61 Comentaris

Publicitat
#50 Vicenç, Badalona, 25/11/2015 - 23:18

El Jutge Santiago Vidal, no s'allunya gaire de la realitat, que copsem molts dels ciutadans, donats els il-lustres personatges que ocupen les cadires en aquesta Càmara.

#49 J.A., Lleida, 25/11/2015 - 18:49

Imagino que no cobrara de l'opresor estat espanyol ohi? per cert, el senat está tremolan pel dret de vot del cantamanyanes aquest. El solet vetará tot el senat

#48 laura, lleida, 23/11/2015 - 21:34

Sr.vidal si el Senat no val per res I només hi ha una colla de dropos, per anar a dir--los-hi a la cara suposo que no voldrà cobrar? O sí? Ai sr .Vidal que el poble no és tant tonto ni vostè tant llest.

#47 será...., Barcelona, 23/11/2015 - 17:31

Que jeta tiene el tio. Dice que se presenta para decirles a los otros la cara que tienen. ¿Y él que hará después de decirles eso, abandonará el escaño ?

#46 antonio, Castelldefels, 23/11/2015 - 17:28

Jo no sé ustedes, pero yo no me giro de espaldas con la cartera en el bolsillo trasero teniendo a estos cuatro de la foto detrás.

#46.1 JOSEP RUIZ GARCIA, SANTA COLOMA DE FARNERS, 24/11/2015 - 12:23

ANTONIO DE CASTEFA, SI VOLS ESTAR SEGUR DE QUE NO ET CARDARAN LA CARTERA VEST''EN A MADRID QUE ALLI SON TOTS MOLT HONRATS...............APA CORRE QUE FAS TARD !!!!!.

#46.2 vaja, vaja..., Anglés, 24/11/2015 - 13:18

"Josep RUIZ GARCIA" català ilustre de dalt a baix. De pare i mare de la terra. Es així, oi Dropúl ???

#46.3 JOSEP RUIZ GARCIA, SANTA COLOMA DE FARNERS, 25/11/2015 - 10:56

VAJA,VAJA..... MES DE CENT ANYS ALA TERRA CREC QUE EM DONEN TOT EL DRET A ESTIMAR-LA COM EL MES CATALA DE SOCA ARREL QUE DEUS SER TU PERQUE ETS TAN COVARD QUE NO T'IDENTIFIQUES COM A CATALA PUR???. AU VA, SIGUES VALENT I DONA LA CARA

#46.4 J.A., Lleida, 25/11/2015 - 18:54

pero qui est tu Ruiz Garcia, charneguet apenedir per dir-li a ningù on te que viure?

#46.5 JOSEP RUIZ GARCIA, SANTA COLOMA DE FARNERS, 27/11/2015 - 10:50

TOTS MOLT MACOS, PERO CAP DONA LA CARA I S'IDENTIFICA. ESPANYOLS COVARDS!!! VAIG NEIXER EL 1944 A L'ANTIC HOSPITAL DE SANTA CATERINA I BATEJAT AL MERCADAL DE GIRONA I JO NOMES ACOSELLO NO ORDENO. SI ALGU NO ESTA A GUST EN UN LLOC EL QUE HA DE FER ES FOTRE EL CAMP RAPIDAMENT.