Publicitat
Política · 20 de Juny de 2011. 17:09h.

El líder de la JNC, sense punts

Figueras va ser interceptat pels Mossos quan circulava a 165 quilòmetres per hora

El líder de la JNC, sense punts

Gerard Figueras i Artur Mas, en una foto d'arxiu

El líder de les Joventuts Nacionalistes de Catalunya (JNC), Gerard Figueras, va ser interceptat per agents de la policia quan conduïa sense punts, segons han indicat fonts dels Mossos d'Esquadra.

Segons ha avançat la Cadena Ser, els fets s'han produït aquest cap de setmana, quan circulava a 165 quilòmetres per hora per una carretera del Baix Camp, a la província de Tarragona.

Per aquest mateix dilluns estava prevista la celebració d'un judici ràpid però, finalment, i després d'acreditar Figueres seva condició de diputat, el jutge de Reus que porta el cas s'ha inhibit a favor del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya.

Fonts de CiU han manifestat al respecte que Figueres desconeixia que s'havia quedat sense punts, ja que no ha rebut cap notificació oficial al respecte.

Gerard Figueras Albà té 28 anys i és, des de fa més de dos anys, president de les JNC. És també diputat de CiU al 'Parlament' i regidor a l'ajuntament de Vilanova i la Geltrú.

Publicitat

49 Comentaris

Publicitat
#40 j ester, tgn, 21/06/2011 - 14:16

Ara despista amb el punts però suposo que sabia que sense carnet no podia conduir. Quina barra! O es pensa que el carnet de Convergència ja val per tot??

#39 Josep, Lleida, 21/06/2011 - 11:50

No és d'extranyar, son la nova saga de politics, sense estudis, sense educació, formació ni capacitat, amb una habilitat innata en llepar culs i apunyalar rivals.
Es creuen superiors, sense haver de donar compte de res a ningu, i quan algu als molesta diuen que han creuat la linia roja, Oi Artur??

#39.1 MIQUEL, BERGA, 21/06/2011 - 12:47

A veure si ho igüales, " listillo "...
Llicenciat en Ciències Polítiques i Administració per la Pompeu Fabra. Màster Màrqueting Polític a Institut Ciències Polítiques i Socials i Diplomat de Postgrau en e-govern per IDEC ? UPF. Batxillerat a Anglaterra.
Idiomes cat,cast.anglès i francès.

#39.2 Carles, VNG, 29/06/2011 - 17:04

Potser hagués estat millor una classe d'ètica, civisme i respecte pels demés, i no pas tanta política... que de la teoria a la pràctica hi ha un bon tros!!

La qüestió és perquè tants estudis de política, tenir més poder que altres? lluitar per una causa? Crec que la primera guanya!

#38 XAVI, BCN, 21/06/2011 - 11:11

QUINA BARRA!! I NO PENSA DIMITIR? O ÉS QUE LA DEFENSA DE LA LLIBERTAT DEL SEU PAÏS L'EXIMEIX DE L'OBLIFGACIÓ DE CIRCUAR NOMÉS SI ESTÀ EN POSESIÓ DE CARNET I PER SOTA DEL LIMIT LEGAL DE VELOCITAT

#37 Lluís, Barcelona, 21/06/2011 - 10:05

És que la notificació de la pèrdua de punts no la va poder llegir. La tenia a la cartera que li varen prendre els indignats. No ho enteneu, ell fa lleis per tal que els altres les complim.

#36 Joan, Olot, 21/06/2011 - 09:23

Sincerament, ser un suïcida per anar a 150 km/h, penso que és una mica desproporcionat, el qualificatiu. L'altra dia a l'autovia d'Olot, fins i tot un Fiat 500 s'em va posar al costat, no a 150, a 167, i no trobo que anés en contra la seguretat de ningú. Em noto més insegur a 100 en autovia.