El líder de les Joventuts Nacionalistes de Catalunya (JNC), Gerard Figueras, va ser interceptat per agents de la policia quan conduïa sense punts, segons han indicat fonts dels Mossos d'Esquadra.
Segons ha avançat la Cadena Ser, els fets s'han produït aquest cap de setmana, quan circulava a 165 quilòmetres per hora per una carretera del Baix Camp, a la província de Tarragona.
Per aquest mateix dilluns estava prevista la celebració d'un judici ràpid però, finalment, i després d'acreditar Figueres seva condició de diputat, el jutge de Reus que porta el cas s'ha inhibit a favor del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya.
Fonts de CiU han manifestat al respecte que Figueres desconeixia que s'havia quedat sense punts, ja que no ha rebut cap notificació oficial al respecte.
Gerard Figueras Albà té 28 anys i és, des de fa més de dos anys, president de les JNC. És també diputat de CiU al 'Parlament' i regidor a l'ajuntament de Vilanova i la Geltrú.