Publicitat
Política · 16 de Juny de 2011. 16:12h.

El mal exemple de la CUP

L'alcaldable per Barcelona li diu "macarra" al president de la Generalitat

El mal exemple de la CUP

Xavier Monge, en una imatge d'arxiu (Foto: CUP)

Xavier Monge, que va ser l'alcaldable de la CUP per Barcelona, ha criticat el president de la Generalitat de Catalunya, Artur Mas i el conseller d'Interior, Felip Puig, després de les valoracions que han fet dels incidents d'aquest dimecres al Parlament.

Monge, via Twitter, ha titllat Mas de "macarra" i Puig de "violent" i prevaricador. "Artur Mas parlant de kale borroka? xDDD Ja sembla de Voces contra el Terrorismo el neocon de Matel aquest", afirma.

També diu: "Kale borroka, càstig exemplar? Està fet tot un macarra el senyor molt honorable", "Ei Mas, t'has deixat de comparar-nos amb els jemers rojos i la tribu d'Holocausto Canibal" o "Qui deia que Mas estava a l'alçada d'un president? Parlant de la kale borroka, ETA & co es reafirma en el ridícul de la classe política".

Sobre el conseller d'Interior afirma que "un conseller violent i que prevarica no té cap autoritat. No volem un nou Ferrer i Guàrdia" i es pregunta: "La fiscalia no investigarà la prevaricació de Felip Puig per ordenar amagar els números de placa?".

Tampoc s'escapa de les crítiques de Monge el secretari general de CiU i líder d'Unió, Josep Antoni Duran i Lleida. "Guaita, que l'ultracatòlic, xenòfob i homòfob del lobie d'Unió, Duran i Lleida, ja s'apunta al joc dels disbarats", afirma el que va ser alcaldable per Barcelona de la CUP.

Publicitat
Publicitat

31 Comentaris

Publicitat
#27 Carrasclet, Girona, 17/06/2011 - 19:29

Aquest diu macarra al president?... amb aquesta cara d'escolanet pederasta

#27.1 Jana, Olot, 18/06/2011 - 02:36

Així m'agrada demostrant civisme i classe!

#27.2 Carrasclet, Girona, 20/06/2011 - 15:58

I perquè collons haig de ser jo qui demostri civisme i classe quan els altres tenen patent de corso per a insultar. Segurament tinc més classe que tu i que aquest escolanet,però ja se sap, no es pot donar margarides als porcs. I vosaltres no mereixeu ser tractats d'altra manera

#26 Joan T., Barcelona, 17/06/2011 - 12:20

Si especímens com aquest ens han de portar cap a l'independència, anem servits !

#26.1 teresa , barcelona , 17/06/2011 - 20:22

que no veis que los del cup son los mismos comunistas = a antifaxistas que provocan altercados tirando la piedra y escondiendo la mano , hay unos cuantos dentro que estan pagados por hacerlo , yo conozco ha uno que cobra medio millon al mes y no es broma y luego ban de victimas

#26.2 Roger, Bcn, 18/06/2011 - 02:35

Joan, ti portaran els teus amic de CyU jajaj
Teresa, en català, i amb menys faltes, gràcies

#25 oscar olles, terrassa, 17/06/2011 - 10:17

la cup es la pitjor escoria que tenim a catalunya, curiosament porten les mateixes pintes que les que van liarla a bcn, casualitat??

#25.1 Jordi, Vic, 18/06/2011 - 02:35

l'Acebes no ho hauria dit millor

#24 ACABEM AMB EL BONISME, i amb el llibertinatge, 17/06/2011 - 09:57

I aquest paio qui cony és?..el coneix algú? l´han votat massivament? va assolir entrar al Consistori?,qui es creu que és per insultar al nostre President? Sr.Mas a que espera per empurar aquest impresentable, si no ho aturem qualsevol nen malcriat pot insultar a dojo amb total impunitat

#24.1 JOan, Bcn, 17/06/2011 - 10:36

Por la misma razon deberian empurarle a ud por insultar.
Pero claro a con su nombre ya lo dice todo. Si por ud fuera se acabaria con la libertad (que no el libertinaje) de expresion...
menos para ud, Claro

#24.2 Lluis, Igualada, 17/06/2011 - 11:41

Sr.Joan.No vulgui justificar el que no es, aquest home públicament a insultat al President de la Generalitat , LI AGRADI O NO, ES EL PRESIDENT DE TOTS ELS CATALANS,mereix un respecte, veig que de vostè no ho és pas, aquest "senyor gracietes" per no dir.ne una de més grossa s´ha passat de frenada

#24.3 Joan, Bcn, 17/06/2011 - 12:17

Perdone Lluis, pero el sr Mas se merece el mismo respeto que ud y que yo. El feudalismo y los derechos de pernada hace tiempo que se abolieron.

Otra cosa es la institución, no creo que criticar a Artur Mas sea criticar a Catalunya. Aunque a muchos politicos les gusta este endiosamiento

#23 rff, vic, 17/06/2011 - 00:49

si senyor Xavi, comencem a parlar clar !!!

#23.1 Joan, Bcn, 17/06/2011 - 09:45

En las antipodas ideologicas en algunos aspectos.
De acuerdo con Xavi. Aire fresco ante tanta manipulacion mediatica de pseudoperiodistas que viven de los partidos politicos.

Mal asunto indignados, Os habeis metido con la casta del poder y sus mentiras tienen mas difusion que vuestras verdades.