Publicitat
Política · 4 de Gener de 2021. 17:01h.

El nou fitxatge estrella renegava del PP

Eva Parera culpava a Mariano Rajoy de l'aplicació del 155

El nou fitxatge estrella renegava del PP

La secretària general de Barcelona pel Canvi, Eva Parera, serà la número 3 del PPC en les eleccions al Parlament del 14-F; va renegar del PP l'any 2017 després que el Govern espanyol apliqués l'article 155 de la Constitució a Catalunya.

captura-de-pantalla-2021-01-04-a-les-16.37.09.png

"Que jo sàpiga el 155 l'aplica el govern del PP, als qui no tinc cap intenció de votar", va manifestar el 17 de novembre del 2017. Aleshores l'ara candidata del PP formava part d'Units per Avançar, partit hereu d'Unió. Ho va fer des de la seva fundació fins a finals del 2018.

"Amb tots els meus respectes, ni ERC ni la CUP ni el PDCAT (o JuntsxCat o quin nom més li vulguin posar) tenen l'exclusiva en la defensa de la llengua, l'economia i la cultura de Catalunya. Més aviat, han enfonsat l'economia. Jo votaré @UnitsCat @miqueliceta", va manifestar en un altre tuit aquell mateix dia.

Publicitat
Publicitat

12 Comentaris

Publicitat
#12 Facholin, Barcelona, 05/01/2021 - 16:14

Que bajo esta cayendo el pp. Listas con residuos de otros partidos. Poco fiables a la hora de gestionar. Mi voto ya lo han perdido.

#11 Don Pelayo, Baix Llobregat, 05/01/2021 - 09:26

Creo q Alejandro Fernández era un buen candidato para el PP hasta q empezó a fichar de fuera tapando el paso a los q tiene dentro.
Quedarás lejos de Cs y ojito q no te pase VOX, Alejandro.

#10 Albert, El masnou, 05/01/2021 - 09:06

Afiliats del pp, no oblideu pagar la quota... jajajajajajajajaja !!!!!

#9 Joan, Tarragona, 04/01/2021 - 20:03

El Alejandro Fernández, está absolutament equivocat en aceptar aquesta gentuza que nomes vol viura del cuento. Quants votos creu que li portan la Parera i la ex de ciudadanos? Ni els de la seva familia.

#9.1 Miquel, Cubelles, 04/01/2021 - 20:11

Creo que Alejandro está tirando por la borda su trabajo excelente de 2 años. Lo siento no pienso votar creo que estás cargando tu mochila de mucho aprovechategui.

#8 JOSEP EL AVI DE CARDEDEU, ELECCIONS-14-F MOLT DIFERENTES, 04/01/2021 - 19:51

EL MINISTRA ILLA , Candidat per el P.S.C. , Aposta forta de PEDRO SANCHES . Pero AL LORO ,QUEL P.P. No se queda atras tampoc . ELS SEUS NOU FITXAGES DOS , DUES DONES Que donaran molta guerra .INES ARRIMADES Se arrenpira de be fet fora a LORENA ROLDÁN . EL P.P. PUJARA EN VOTS