Publicitat
Política · 26 de Juliol de 2012. 08:45h.

El Partit Popular holandès fa befa d'Espanya

Un cartell electoral amb una foto de Xavi diu: "ells poden tenir l'Eurocopa, però no la nostra solvència"

El Partit Popular holandès fa befa d'Espanya

Cartell de campanya del VVD

El Partit Popular per la Llibertat i la Democràcia -VVD en les seves sigles originals-, liderat per l'actual primer ministre holandès, Mark Rutte, i principal candidat a guanyar les eleccions, està utilitzant per la seva campanya electoral la difícil situació econòmica que travessen Espanya i Itàlia per guanyar adeptes.

"Ells poden tenir la Copa -en referència a l'Eurocopa i els últims mundials de futbol- però no la nostra solvència", diu el VVD al seu perfil de Facebook al costat d'una foto de dos futbolistes: Xavi Hernández, d'Espanya, i Andrea Pirlo, d'Itàlia.

Al costat de la foto i aquest missatge apareix una breu descripció on demana als seguidors del Partit que punxin el botó 'm'agrada' si hi estan d'acord. "Itàlia i Espanya són campions de futbol, però ara cal tallar una mica aquests campions, perquè quan es tracta de nosaltres, no hi ha un mecanisme pel qual es puguin beneficiar de la nostra economia", diu el text.

Publicitat
Publicitat

22 Comentaris

Publicitat
#17 Je, je, 27/07/2012 - 00:45

PxHolandadelsur

#16 VIVA ESPAÑA, Cuenca, 26/07/2012 - 18:50

Os equivocais vosotros, paletos, que os creéis garndes y sois unos paletos, catetos!! Iniesta es de La Mancha, Pedro, canario... gilipollas!

#15 Ramon, Barcelona, 26/07/2012 - 18:46

Solvents? Colla de racistes. He treballat 20 anys amb holandesos i m'he trobat masses vegades amb racistes respecte a la gent del sur d'Europa. Per cert si la foto no correspon a una informacio esportiva sino publicitaria, ja pagaran els drets de imatge? Els conec: no

#15.1 Cigronet, SFG, 27/07/2012 - 09:16

Les veritats couen i piquen oi ??.

#15.2 pep, terrassa, 27/07/2012 - 12:41

Racistes? Què passa? Que diuen que aquí funciona l'enxufisme i els txantxullos? És que és la realitat. Si no ens agrada, canviem-la. Si no, calem.

#14 Sònia, Blanes, 26/07/2012 - 18:22

Tenen raò.

#13 Ernest, Abrera, 26/07/2012 - 17:40

Els holandesos s'equivoquen, perquè Espanya ni tan sols té l'Eurocopa. La tenen els botiflers catalans que han treballat per als espanyols. Per desgràcia, més de mig equip de la seva Roja era català.

#13.1 Cigronet, SFG, 27/07/2012 - 09:21

Mireu-vos-ho per on vulgueu. Com tampoc més de mig equip era català, llevat que Vós com el botifler de l'expresident Jordi Pujol, cregui que "és català qui viu i treballa Catalunya". I així anem!! Primer futbol, segon futbol i tercer futbol. El demés no importa, la dignitat la deixem penjada al W.C.