Publicitat
Política · 3 de Novembre de 2017. 13:26h.

El PDECAT contradiu ara Santi Vila

Marta Pascal demana una "gran llista de país"

El PDECAT contradiu ara Santi Vila

Marta Pascal


La coordinadora general del PDECAT, Marta Pascal, ha demanat una "una gran llista de país" de cara a les eleccions del 21 de desembre i ha contradit l'exconseller Santi Vila, que la setmana passada va rebutjar una candidatura única i es va postular per optar a ser el candidat del PDECAT en els comicis.

Pascal ha manifestat en una roda de premsa al Parlament que "estem oberts a una candidatura que almenys reclami la llibertat dels presos" i ha reclamat a les formacions i entitats que "ens hi hem de posar d'acord".

La dirigent del PDECAT ha ofert "plena disposició per abastir una candidatura per reclamar la llibertat dels presoners polítics i per defensar l'autogovern" de Catalunya.

Santi Vila va manifestar el passat 31 d'octubre en una entrevista a Rac-1 que "a mi no em fa sentir especialment confortable una llista única. Sí que crec que està bé que tinguem punts del programa compartits" perquè, segons la seva opinió, "la gent està exhausta" de "confusió ideològica".

L'exconseller, que va admetre que li havia traslladat la seva idea a Artur mas i Marta Pascal, també va criticar que "he tingut molts companys de govern que han exhibit una ingenuïtat impròpia de l'edat que tenen". "Oriol Junqueras s'ha de justificar i explicar ell en totes les manifestacions que ha fet", va afirmar.

Publicitat
Publicitat

21 Comentaris

Publicitat
#17 Capit@n España, salsitxes del pais, 03/11/2017 - 23:36

Del pais nomes son les salsitxes.....hahahahah

#16 Sid, Bcn, 03/11/2017 - 22:07

De mig pais

#14 COLAUista, CAT, 03/11/2017 - 17:36

RAJOY, ALLIBERA ARA MATEIX ALS PRESOS POLÍTICS o CATALUNYA CREMARÀ!

#13 FERRANOT, BARCELONA, 03/11/2017 - 17:34

Com saben que no es menjaran res.... Ai, què en són de murris.

#12 Santi, Barcelona, 03/11/2017 - 17:03

Tots els que han entrat a presó van guanyar-se a plom el titol honorific de "miserable" i per tant el tracte que han tingut no obeeix al que son. Han tingut anys per veure que delinquir te un preu i han tingut anys per aprofitar-se de salaris inmerescuts, prebendes, cotxes amb xofer i sobretot han tingut anys per amargar-nos a tots. Ara a presó!