Publicitat
Política · 11 d'Octubre de 2018. 14:33h.

El PDECAT també fa el llit a Munté

Ofereix a Joaquim Forn ser alcaldable per Barcelona

El PDECAT també fa el llit a Munté

Munté, amb Puigdemont, Pascal i Conesa, a Waterloo.

El PDECAT ha ofert a l'exconseller de l'Interior Joaquim Forn, en presó preventiva per la causa judicial contra l'1-O, la possibilitat de ser alcaldable del partit per a les eleccions municipals de Barcelona del proper mes de maig.

L'exprimer tinent d'alcalde de l'ajuntament de Barcelona, segons informa El Periódico, Forn ha mostrat la seva predisposició a contribuir a la candidatura sobiranista en el lloc que es consideri convenient. La direcció local de l'PDECAT considera que l'exconseller és un excel·lent candidat per competir en els comicis municipals a la capital catalana.

L'exconsellera Neus Munté, actual candidata de la formació a l'alcaldia de Barcelona, no posaria impediments, segons explica El País, que també destaca que en les últimes setmanes, membres del partit li han ofert a Forn la possibilitat d'optar a l'alcaldia de Barcelona .

Publicitat

9 Comentaris

Publicitat
#9 Cotorruela Aribus Olivella, Barcelona, 11/10/2018 - 18:28

como una señorona blanca. Además lo que comercializo, hace que exista un mercado enorme, necesario para la vida en unidad o independiente. Cubre una necesidad fisiológica básica. Y si quebrará y me quedará sin trabajo, Catalunya se hundiría nada de en sentido figurado, en sentido real. Ahí lo dejo, majetes y majetas. Buen finde.

#8 Cotorruela Aribus Olivella, Barcelona, 11/10/2018 - 18:27

que se quieran postular. Debería trabajar como hice yo, ella y cientos de miles de todos los partidos, con o sin estudios, con estudios regalados o sin regalar, en caso de tenerlos. Yo salí del arrabal barcelonés donde vivía, eso si curre como una negra, expresión aceptada y no por eso toleraré que los indepes me tachéis de xenofoba, para vivir

#7 Cotorruela Aribus Olivella, Barcelona, 11/10/2018 - 18:25

Mientras no se lo deshaga, estando ella sola o acompañado, ya es una muestra de respeto. Mientras no se lo deshagan, estando ella con pijama entero o sin pijama entero o parte, ya es un respeto. Eso sí, darle una paguita. Ya se que es como una puñalada trapera pero es lo que tiene la limitación del caleramen público: no hay cargo para todos los

#6 El Sifoner, Castelló, 11/10/2018 - 16:41

¿Pero esto no va de democracia?, ¿porque no hacen primarias para decidir candidato?. ¿Es mejor ponerlo a dedo?.
No entiendo a estos del PartitDemocrataEuropeuCat donde ven lo demócrata en esto.

#5 Uno que os lee, Al sur de Waterloo, 11/10/2018 - 16:25

"Els càrrecs seran sempre nostres!" Porque eso es lo que decían, ¿no?