Publicitat
Política · 26 de Febrer de 2014. 12:38h.

El pla B és eleccions anticipades

Mas ho consensuarà amb ERC, ICV-EUiA i la CUP

El pla B és eleccions anticipades

Mas, amb De Gispert, abans de l'inici de la sessió

El president de la Generalitat, Artur Mas, ha assegurat que que si l'Estat prohibeix la consulta es reunirà amb els partits que van acordar la data i la pregunta el passat 19 de desembre per acordar si convoca eleccions anticipades.

"Mentre hi hagi el consens actual" al Parlament a favor de la consulta -CiU, ERC, ICV EUiA i la CUP-, "abans de convocar unes eleccions parlaré amb tots els partits" perquè "el consens ha de tenir valor per a tot i per tot". Mas ha dit que "amb un mecanisme legal i democràtic, el poble de Catalunya s'acabarà expressant el 9 de novembre".

El cap del Govern ha assenyalat que les eleccions seran com a molt el 2016, quan finalitza l'actual mandat: "Jo convocaré eleccions?, és clar, d'acord amb les lleis, perquè si no em eternitzaria i no crec que vostès ho vulguin així".

Publicitat
Publicitat

82 Comentaris

Publicitat
#63 ALVARO, Bcn Española, 27/02/2014 - 21:28

Gandhi, Luter, Mandela, William Wallace, ATUR MARX... Menudo Mesias!

#TotaLaCulpaNoEsDeMadrid

#Como dijo Dali: Viva el Rey, Viva España y Visca Catalunya!!!

#AturMarxFRIKAZZZZOOOO

#62 iñigo, bilbao, 27/02/2014 - 18:48

Madre mía... Tres elecciones en cuatro años. En plena crisis económica. Con todo el planeta peleando con uñas y dientes para crecer y atraer industria e inversión... ¿Pero es que no nos damos cuenta de que el separatismo, Mas y Junqueras son la RUINA de Catalunya?

#61 BEJOTA, BCN, 27/02/2014 - 14:25

Ludger Fretzen: 'Volkswagen-Audi abandonaría Cataluña en caso de secesión'La filial de Volkswagen-Audi en España comercializa, además, los vehículos Skoda. En 2011 vendieron 127.315 vehículos y es el grupo automovilístico que más vende en España.

#60 Ciudadano Sinmitos, Barcelona, 26/02/2014 - 21:57

Si Mas dura mucho en la poltrona se hará realidad el plan CC: CATALUNYA CAOS. Será terrible. Para salir del follón soberanista se tendrá que implementar el plan CS, el de los CIUDADANOS SENSATOS, escépticos del credo nacionalista identitario y conocedores de que se va MEJOR UNIDOS.

#59 Pere, Lleida, 26/02/2014 - 21:30

Arribem a la fi del carreró sense sortida. La fi de la carrera política d'aquest il·luminat s'acaba i s'inicia el dol d'una immensa frustració col·lectiva. Gràcies, senyor Mas, per convertir el país en un bassal de porqueria.

#59.1 lluis, Barcelona, 27/02/2014 - 11:39

Lluís; et veig una mica nerviós...