Publicitat
Política · 12 de Desembre de 2018. 10:28h.

El PP compara els CDR amb "els nazis"

"Què més ha de passar a Catalunya perquè vostè faci alguna cosa?"

El PP compara els CDR amb "els nazis"

El líder del PP, Pablo Casado, durant la seva intervenció al Congrés, ha retret a Pedro Sánchez que "s'escoltava que es prendrien mesures davant del desafiament dels separatistes. Al final,  res. Només un Govern que no para d'amenaçar amb que amenaçarà".

"Què més ha de passar a Catalunya perquè vostè faci alguna cosa? ¿Li sembla poc que apallissin a policies que es manifesten? Li sembla poc que aboquen fems a la porta d'un jutjat? Li sembla poc que tirin pintura groga al portal d'un jutge? Li sembla poc que al president del PPC li pintin esvàstiques o li punxen les rodes del cotxe? Li sembla poc que a l'expresident del PPC li marquin casa seva amb llaços grocs com feien els nazis en els anys 30 ? ", ha preguntat.

També ha afirmat que "el seu soci de moció, Quim Torra, ha apel·lat a una guerra civil quan aposta per la via eslovena" i li ha recordat que "té el suport del PP per aplicar el 155 a Catalunya". "Hem proposat una modificació en la llei d'indults perquè no es puguin donar als presos acusats de rebel·lió o modificar la llei de partits per il·legalitzar qualsevol partit que truqui a la violència", ha indicat.

Casado ha assegurat que l'independentisme "ha aconseguit que moltes famílies no sopin junts per la nit de Nadal. Que molts veïns s'evitin a l'ascensor. Que ridiculitzin nens al col·legi per parlar castellà". "A vegades ha de complir amb la seva paraula. Qui busca l'apaivagament va trobar deshonor", ha sentenciat.

Publicitat
Publicitat

13 Comentaris

Publicitat
#5 Rasca, castelldefels, 12/12/2018 - 11:20

Verdad de la buena...

#4 Robertwalser74, Barcelona, 12/12/2018 - 11:17

Quina culpa tenen els nazis?

#3 Jordi BR, L'H, 12/12/2018 - 11:08

Contemplo com una possibilitat gran que depen del que passi el 21-D es faci un altra 155, però la meva pregunta és: De debò creieu que el 155 es una solución? Que els més de 2 milions desapareixerem? Jo crec que seguirem creixent per més que s'apoderin de TV3, de les escoles i del que vulguin

#3.1 Un, Un poblet, 12/12/2018 - 11:27

#3

Dels 2 M, 1 M ja estan fins els cojon... de les manipulacions i les mentides dels polítics independentistes

#3.2 Jordi BR, L'H, 12/12/2018 - 13:38

Això ho porteu dient anys, pero resulta que seguim votant partits independentistas, i a les properes, tornarà a pasar. El vot independentista està fart de C's, de PSC i de VOX, i cada cop té més clar que vol tenir el menys que veure posible amb aquesta Espanya

#3.3 Espluguenç, Esplugues del Llobregat, 12/12/2018 - 16:14

Pero mai heu estat majoria en vots, i ara que els líders secessionistes han mostrat la veritable cara, menys encara. Fixa't com tot el que fan es fugir de la concordia. El que els fa por son les eleccions lliures i democràtiques, i que els catalans poguem votar amb el cap fred. Per això tant victimisme.

#3.4 Jordi BR, L'H, 12/12/2018 - 18:04

Es posible que no siguem majoria, estaría per veure com votarien els que van votar comuns. Respecte a fugir de la concordia, acabem de veure unes eleccions a Andalusia on PP, VOX i C's no han parlat d'altra cosa que de Catalunya, i no ha estat ERC que ha posat el tema sobre la taula andalusa. Fins que no es negocii o dialogui, seguirem igual

#2 botifler1914, Sinitaca, 12/12/2018 - 11:03

Sanchez asalto el poder se supone que para gobernar, no para dormir en un palacio, pues gobierna coño!

#2.1 Jordi BR, L'H , 12/12/2018 - 11:10

Sense estar d'acord amb unes quantes accions d'alguns CDR, no veig que hagin fet res que no puguem veure en una vaga de taxistes o en alguna vaga general.
I el sr Casado que demostra que no té ni idea de Catalunya i del que passa, sent amic de VOX no pot donar ni mitja lliço

#2.2 Espluguenç, Esplugues del Llobregat, 12/12/2018 - 16:17

Jo encara no he sentit parlar d'una acció d'un CDR que sigui legal o democrática. El mes "tou" que han fet es omplir ilegalment Catalunya de plàstics grocs.. que ja es lleig i ilegal. Pero es que després li trencan la cara a qualsevol que els vulgui treure.

Això no es democracia. Es la Catalunya estelada.

#2.3 Jordi BR, L'H, 12/12/2018 - 18:09

Serà per la prensa que segueixes, perque per cada acte polèmic, n'hi ha 10 que no passen de ser concentracions, visites a Lledoners o campanyes d'informació. HE vist més encaputxats treuent llaços agredint a qui ho intenta impedir que no al reves.
Per cert, algún acte d'aquests no el pots veure a qualsevol vaga???

#2.4 soloesmiopinon, Tabarnia, 12/12/2018 - 20:57

"HE vist més encaputxats treuent llaços agredint a qui ho intenta impedir que no al reves"... pues majete mira una mica millor i veuràs justament tot el contrari. Això no surt als imparcials TV3, Vilaweb, elnazional.cat, etc deu ser per això que has vist el que has vist.

#1 Marti , Palafrugell , 12/12/2018 - 10:50

El més fotut és que te raó.