Publicitat
Política · 7 de Març de 2012. 17:38h.

El PPC afirma que professors reivindiquen el castellà

"Amb la boca petita, perquè públicament queda malament"

El PPC afirma que professors reivindiquen el castellà

Millo

El portaveu del PPC, Enric Millo, en declaracions a Catalunya Ràdio, ha manifestat que "amb la boca petita, perquè públicament queda malament, hi ha professors que diuen que caldria estrènyer més en l'ensenyament del castellà, que no aniria malament que aquesta llengua s'utilitzés més en els territoris on es parla més el català".

Millo ha cridat a complir les lleis i sentències i ha defensat que un model de tres llengües vehiculars, català, castellà i anglès, seria "beneficiós" per a la preparació dels escolars catalans.

El dirigent popular també ha lloat, però, la immersió lingüística com "el millor sistema" per aprendre una llengua i ha subratllat que aquest mecanisme ha permès un important avanç de "la llengua pròpia de Catalunya en els darrers 30 anys".

Publicitat
Publicitat

18 Comentaris

Publicitat
#12 joan, manresa, 08/03/2012 - 11:29

El Casal,11,20 h.--Sa de ser molt......,per dir aquestas cossas...,Axó es llencar odi per els cuatre costats...,Sr.Millo,Vosté deu patir molt,sel veu amargat...,potser el fetge.???o problemas de bufeta...???Vagui al metje home i si aquí no és feliç,busquis la vida home,Espanya es Grandeee i Unaaa

#11 ivan el terrible, sant cugat del vallés, 08/03/2012 - 11:26

Aixó de boca petita no sera per l'Alicia Sanchez Camacho, oi?

#10 Domènec, Lleida, 08/03/2012 - 09:54

I aquests professors espanyols, perquè no van a ensenyar el castellà a la seva Ejspanya? Son lliures de fer el que vulguin, igual igual que els catalans fem lo que tant bé ens va hi ens ha anat durant els anys de democràcia catalana. Fòra els anticatalans!! Professors de castellà sí, com a llengua.

#10.1 Joan, Bcn, 08/03/2012 - 10:32

No te das cuenta que si la mayoria de la sociedad catalana tiene como lengua propia el castellano. Un porcentaje importante de profesores tambien la tienen?
Y tu quieres exiliar a los catalanes que no piensen como tu... pse pse pelin Fascista

#9 Xavier V, Barcelona, 08/03/2012 - 08:27

Jo conec uns professors que reivindinquen el swahili.

#8 Profesor, Barcelona, 07/03/2012 - 19:59

Yo he trabajado como profesor de secundaria en la enseñanza pública catalana durante los últimos 4 años y soy uno de esos profesores que quiere no sentirse perseguido o con posibilidades de serlo por utilizar el español.
Hay mucho miedo entre los profesores a expresarse en contra de estos dogmas.

#8.1 LAR, BARNA, 09/03/2012 - 11:24

Por favor,basta ya! No digais más mentiras.Usted
¿encuentra la misma oferta en libros,peliculas y multimedia tanto en cast, como en catalan?Verdad que no,desde algun punto se ha de proteger el catalan.Y no hable de demanda en catalan si hubiera más oferta en catalan la gente acudiria.