Publicitat
Política · 6 de Novembre de 2013. 21:49h.

El PPC creu que "el Govern no paga les farmàcies perquè no li dóna la gana"

La diputada Eva García considera que l'executiu de Rajoy "els traurà un cop més les castanyes del foc"

El PPC creu que "el Govern no paga les farmàcies perquè no li dóna la gana"

Eva García, al Parlament, en una foto d'arxiu

La diputada del PPC, Eva García, ha assenyalat a la comissió de Salut que "el Govern de la Generalitat de Catalunya no paga a les farmàcies catalanes perquè no li dóna la gana". "Pagar a les farmàcies no és una despesa inesperada, sinó que es contempla a qualsevol pressupost ordinari", ha remarcat.

Segons García, "un cop més serà el Govern d’Espanya qui al final es farà càrrec també d’aquest deute". La dirigent popular ha considerat que "mentre vostès destinen diners al projecte separatista, el Govern espanyol els traurà un cop més les castanyes del foc".

En aquest sentit, ha insistit que "s’ha de tenir poca vergonya per acusar el Govern d’Espanya de l’impagament a les farmàcies". "Des de la Generalitat s’han gastat els diners de les farmàcies en construir una Catalunya irreal i ara volen que els altres els solucionin els problemes", ha afegit.

García ha reblat que "espanta que no sàpiguen com pagar una cosa tan prioritària com són els medicaments i sí sàpiguen pagar puntualment els mitjans de comunicació públics sectaris i totes aquelles associacions que es dediquen a promoure l’independentisme".

Publicitat
Publicitat

16 Comentaris

Publicitat
#9 Josep Mª Miquel, Barcelona, 08/11/2013 - 11:11

En alguna cosa havien d'estar d'acord: la Generalitat és la culpable; culpable per no engegar el PP$OE i espanya a fer punyetes. Que vagin a fer saca en altres llocs.

#8 espigol47, Barcelona, 07/11/2013 - 20:21

Aquesta dona es pensa q els Catalans som tontos. El q hauria d fer ella i el seu partit,es reclamar mes diligencia en els pagaments del Sr. Montoro.¿Per qui treballa aquesta dona?:¿ Per Catalunya o per la FAES?.Si tinguès vergonya,dimitiria. Es pot pensar diferent, però no anar contra el poble.

#7 Francesc, Girona, 07/11/2013 - 18:00

Com és possible que una persona d'un partit català (?) pugui fer aquesta aseveració? i a més reconèixer que serà el Sr. Montoro qui acabarà pagant. No es dona compte que si no es paga les farmàcies és perquè el govern espanyol no envia els diners que ens deu? És estulticia o hipocresia?

#6 Xavier V, Barcelona, 07/11/2013 - 10:21

Tan espanyols que diuen sentir-se.... i ja m'agradaria que aquesta gent defensés els interessos Catalunya d'igual manera que un extremeny defensa els interessos d'Extremadura o un andalús defensa els d'Andalusia!!! . Colono's no, gràcies!

#5 El azote de los necios, Barcelona, España, 07/11/2013 - 09:15

Está clarísimo........ sólo en el presupuesto de la consulta ya se gastan 100 millones de euros y en el museo separatista del Born otros 74 millones...fíjate si hay dinero para pagar a las farmacias....los separatistas se han convertido en unos mentirosos y manipuladores sistemáticos..

#5.1 nadia, Barcelona, 07/11/2013 - 09:56

100 milions en la consulta ? On ho has llegit això?

#5.2 Apotecari, Bcn, 07/11/2013 - 09:58

No si escarrassi senyor, sabem de sobres qui és le responsable de tot aquest desgavell. Sabem que el Sr. Montoro va dir que enviaria els diners a finals d'octubre i no els ha enviat. Vostés sabran el perqué. Si us plau, no ens utilitzin en la seva guerra bruta.

#5.3 Ganxeta, Reus, 07/11/2013 - 10:35

Es impresionant les mentides que escriu la gent, m'agradaria saber d'on ha tret els 100 mil.lions per la consulta. A veure si ho enteneu el qui no paga es Espanya, per això no poden pagar a las farmacies, ara es faran els herois pagant desde Madrid. Els mentirosos sou valtros, ho manipoleu tot i més

#5.4 Pere Prats, Sants, 07/11/2013 - 12:23

Azoooote, tornem-hi, a tu la rojigualda no et deixa veure més enllà, fes números, el deute de les factures del 2012 a les farmacies puja a més de 400 milions, el que tu comentes no dona ni pels gelocatils, però el problema es com es finança el 2013,2014, etc si l'Estat no envia els calers nostres!!!

#5.5 Jer, Milton, 07/11/2013 - 22:10

ti tuenes en probleme i grand