Publicitat
Política · 21 de Novembre de 2012. 23:58h.

El PPC fluixeja en matemàtiques

Camacho ensenya un gràfic equivocat

El PPC fluixeja en matemàtiques

Camacho mostra el gràfic

La candidata del PPC a les properes eleccions al Parlament, Alícia Sánchez-Camacho, ha mostrat un gràfic durant el debat a tres -amb Artur Mas i Pere Navarro-, amb xifres equivocades.

Durant el bloc dedicat a temes econòmics Camacho ha parlat de la proposta d'estalvi que el seu partit va mostrar al president de la Generalitat per arribar a un acord per aprovar els Pressupostos, segons el qual s'estalviarien 1.218 milions.

Però la suma no estava ben feta, donat que el gràfic mostra un estalvi de 700 milions en subvencions, 500 milions en el sector públic i 118 milions en empreses. El total, doncs, hauria de ser de 1.318 milions en comptes dels 1.218.

Publicitat
Publicitat

22 Comentaris

Publicitat
#19 Albert, Barcelona, 22/11/2012 - 17:18

Es mereix més que crítiques; es mereix que li ensenyin a sumar i un fort aplaudiment quan n'aprengui.

#17 Bacus, Sort, 22/11/2012 - 13:05

Tant PP com PSOE com Cutadanas son experts en la mentida, en la manipulació i en tàctiques obscures i fora de la legalitat per tal d'impedir el nostre dret a ser lliures. Al final la justícia s'imposarà.

#17.1 spanish, Madrid, 22/11/2012 - 16:22

osti pages doncs be que CIu pacta amb el PP a toto arreu els que fallen bastant son el nacionalistes claculant el deficit fiscal

#16 Jordi Piticollons, barcelona, 22/11/2012 - 12:59

Aquests son els 100M habituals que en els governs del PP es "distreuen sempre....

#15 POLIT, BARCELONA, 22/11/2012 - 11:27

Estan acostumats a governar a cop de llei: exemple llei de partits i de dades inventades exemple confonen finançament per espoli. Si mireu les dades econòmiques que remena el PSOE Srs. Lucena (segon de la llista i José Borrell (exministre) aquests dies superen, en mentida les del PP,

#15.1 spanish, Madrid, 22/11/2012 - 16:23

tu no eres muy listo verdad ? estaria bie que miraras un estudio economico serio sobre el deficit fiscal igual aprende algo tu obtusa mente nacionalista

#15.2 PEÓ, Badalona, 22/11/2012 - 19:35

A spanish: Quan als rucs us pengen una pastanaga, us penseu que és la cosa més seriosa del món. Viure de l'espoli encega i crea addicció!!!!!!!!!!.

#14 Joanjo, bcn, 22/11/2012 - 11:10

Menys recastellanització i més matemàtiques