Publicitat
Política · 18 de Novembre de 2019. 08:23h.

El president amenaça amb tirar-se pets durant el judici

"He menjat un plat de botifarra amb mongetes bastant contundent i, segons les preguntes que em facin, la cosa pot sortir per una banda o per un altre"

El president amenaça amb tirar-se pets durant el judici

El president de la Generalitat, Quim Torra, va amenaçar ahir amb tirar-se pets durant la seva declaració davant del jutge, tal com recull el vídeo de Nius. "He menjat un plat de botifarra amb mongetes bastant contundent i, segons les preguntes que em facin en el judici, la cosa pot sortir per una banda o per un altre", va explicar, durant un dinar a Bescanó (Girona) en solidaritat amb els polítics presos.


"No vaig a defensar-me de res, vaig complir el meu deure com a president defensant als meus compatriotes, vaig a acusar l'Estat de vulnerar els nostres drets: els meus i els dels catalans", ha afegit d'altra banda.

El president de la Generalitat, Quim Torra, compareix aquest dilluns en un judici per desobediència davant el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC). Està acusat d'un delicte de desobediència per negar-se a despenjar la pancarta de denúncia dels "presos polítics i exiliats" de la balconada de l'palau de la Generalitat.

Publicitat
Publicitat

116 Comentaris

Publicitat
#99 POBRECITO HABLADOR, BARCELONA, 20/11/2019 - 04:56

Si la inhabilitación le conllevara la perdida de pensión y privilegios otro gallo cantaría.
Lo que busca es una jubilación anticipada y lo unico que huele es a politico caducado.

#98 Ona, bcn, 19/11/2019 - 15:19

Qué asco,,,que repugnancia...el caganer descontrolado...

#97 Només el que interessa, Barcelona, 19/11/2019 - 12:04

Clar, fem-ne una notícia d'una broma que si hagués fet qualsevol altre no importaria més.

En canvi, no parlem de com Amnistia Internacional ha decretat avui mateix que deixin en llibertat immediata els Jordis i que el delicte de sedició del TS contravé el principi de legalitat. Això no interessa que se sàpiga oi?

#97.1 Veciana, Barcelona, 19/11/2019 - 13:41

AI ha decretat? I qui són aquests pallassos per decretar res? I no dius també que la Comissió Europea no ha variat la seva posició pel que fa a les sentències dient que són un afer intern espanyol,passant-se per cert lloc les bajanades d´aquests vividors?

#97.2 Soloesmiopinion, Tabarnia, 19/11/2019 - 13:49

Si lo hubiese hecho cualquier otro QUE NO FUESE PRESIDENTE DE LA GENERALITAT y en ámbito privado, pues igual tendrías razón. Desde luego, la imagen que da este hombre de Catalunya és lamentable.

#97.3 Uno más, barcelona, 19/11/2019 - 15:13

La independència tambè va en contra de la llei vigent però això sembla que ho has passat per damunt.

#95 Albert Escarré Puig, Barcelona, 19/11/2019 - 11:24

#107

Torra, simplemente Torra, se quejó de que el TSJC , no pusiera delante de su nombre : EL MUY HONORABLE PRESIDENT DE LA GENERALITAT SR...Torra, todo ese preámbulo, se lo ha de merecer el personaje que va al final, pero si te jacta de " haber comido una fabada con butifarra negra para tirarse PEDOS durante el juicio ... ". Lo de OLOR -able SÍ

#93 Galba, Barcelona, 19/11/2019 - 07:57

Visteis ayer el desternillante gag de Toni Soler y sus muchachos sobre Torra el Pedorro en Esta Passant?
Yo tampoco.
(TV3, la seva, se rie de todo y de todos. dicen)