Publicitat
Política · 10 de Gener de 2016. 21:48h.

El president de la independència

Carles Puigdemont és investit amb 70 vots a favor, 63 en contra i dues abstencions

El president de la independència

Puigdemont s'abraça a Mas després de ser investit

Carles Puigdemont ha estat investit 130è president de la Generalitat amb 70 vots a favor -els 62 diputats de Junts pel Sí i 8 de la CUP-, 63 vots en contra  dels diputats de Ciutadans, el PSC, Catalunya Sí que es Pot i PPC i les abstencions de Gabriela Serra i Josep Manel Busqueta, diputats de la formació anticapitalista.

Tot seguit s'ha produït una abraçada entre Puigdemont i el president sortint, Artur Mas. El nou president també ha saludat els membres del govern sortint i ha anat a saludar a Anna Gabriel, de la CUP. També hi ha hagut una abraçada amb el líder d'ERC, Oriol Junqueras, i amb els altres membres de Junts pel Sí.

Publicitat
Publicitat

69 Comentaris

Publicitat
#40 BEJOTA, BCN, 11/01/2016 - 17:01

E. 27-S.
CATALANS: 7.571.127

CENS: 5.510.713

VOTANTS: 4.115807

Separatistes: 1.949241

Separatistes: 35% DEL CENS (47,8% DEL VOTS)

#40.1 BEJOTA, BCN, 11/01/2016 - 17:02

N.B. RECORDO QUE UN ESCÓ A LA PROVINCIA DE BARCELONA ,VAL 60.000 VOTS I,UN A LA DE LLEIDA ,SOLS 20.000 VOTS.

#39 Carlos Gomez, Bcn, 11/01/2016 - 14:50

Algun responsable de RRHH fitxaria a algun d´aquests inclits patriotes que no fos nomes per un anunci de Campofrio ?
I tota aquesta delirant ficcio continua embogida cap endevant fins que foti un pet del que sortirem tots malparats.

#38 Ignasi, Palafrugell, 11/01/2016 - 12:51

Vaja "papelón" t´espera Carles. Serás el president que haurà de donar explicacions de la farsa que es varen inventar en Mas i els Corrupgents. Que Deu t´ajudi.

#37 Gloria, Abrera, 11/01/2016 - 12:26

President de la Independencia ??? jua,jua,jua,jua... arà realment comença la fustració del poble català. La mentida arà ja té data de caducitat. Agafeu-vos !!

#36 Carles, Can Fanga, 11/01/2016 - 11:25

I aquest, en quin número hi anava, a les llistes electorals?

#36.1 Mateo, La Barceloneta, 11/01/2016 - 11:45

Aquest pardalet no hi anava a cap llista.
Aquest ha estat proclamat president ditocràticament, és a dir, a dit.

#36.2 Hector, Bcn, 11/01/2016 - 13:01

3r x girona.