Publicitat
Política · 15 d'Octubre de 2015. 12:46h.

El president de Vox augura que Mas "acabarà a la presó"

La formació considera que els manifestants han comès un delicte "d'atemptat contra l'autoritat"

El president de Vox augura que Mas "acabarà a la presó"

Santiago Abascal, en una imatge d'arxiu

El president de Vox, Santiago Abascal, ha afirmat que "encara que ho intenti, Artur Mas no aconseguirà vulnerar l'Estat de Dret". "Acabarà a la presó tard o d'hora i des de VOX seguirem treballant perquè es compleixi la llei", ha afegit.

En relació al suport del Govern, de 400 alcaldes i 2.000 persones que han acudit avui a la porta del tribunal, VOX considera que suposa una "pressió inacceptable contra la independència de les actuacions judicials".

En la seva opinió, les concentracions a la porta contra l'òrgan judicial vulnera, entre d'altres, l'art. 117 de la Constitució que garanteix la independència dels òrgans judicials i el 118 que ens obliga a tots els espanyols a prestar tota la col·laboració requerida en el curs d'un procediment judicial.

A més, "aquestes persones haurien incorregut en un delicte d'atemptat contra l'autoritat recollit a l'article 550 del codi penal, per intimidar greument a l'autoritat judicial quan està complint les seves funcions jurisdiccionals". "És un menyspreu cap a un Tribunal i la seva independència en considerar-lo un judici polític", ha insistit. "El CGPJ havia d'haver evitat que els magistrats se sentin i siguin pressionats ordenant actuar a les forces i cossos de seguretat de l'Estat", ha conclòs el president de VOX.

Publicitat
Publicitat

16 Comentaris

Publicitat
#9 Anna Fdez, Terrassa, 15/10/2015 - 20:41

Totalmente de acuerdo con Santi. Muchos catalanes estamos hasta los cojones de Más y cia.

#8 botifler1914, Bcn, 15/10/2015 - 16:26

Espero que seas un buen pitoniso.

#8.1 Lo Tremendo, La Figuera, 15/10/2015 - 19:05

Desde luego el Santi es un buen pitoniso. Va el tipo y pide que el CGPJ mande actuar a los cuerpos de seguridad....porque todos los reunidos incurren en "delito".. y bla, bla, bla, estado de derecho y bla,bla,bla...que la constitución, bla, bla, bla. Propongo a la Cabra de la Legión como orá-culo.

#7 ambaixadorCAT, UK, 15/10/2015 - 15:28

Santiago, en Paco estaria orgullós de tu.
Si no fos per què realment estàs tan malalt com per creure't el que dius, faria gràcia i tot de lo ridícul que és.

#6 Gerard, Cardedeu, 15/10/2015 - 15:05

Santiago Abascal és el de la bicicleta d'ahir.

#5 Terry, Bcn, 15/10/2015 - 14:00

En catalunya los que nos sentimos catalanes y españoles estamos hast los cojones de todo lo que esta pasando! O el gobierno pone remedio a todo ello! Aplicando la ley con todas sus consecuencias o acabaremos a patadas! Al tiempo!

#5.1 ambaixadorCAT, UK, 15/10/2015 - 15:29

La opinió exposada no és d'una persona que se sent catalana i espanyola, si no més aviat la d'un nacionalista espanyol radical.

#5.2 Terry, Bcn, 15/10/2015 - 16:12

Mira por donde el embajador sabe más que uno mismo sobre sus sentimientos! Lo que queda claro es que el es un separatista radical.

#5.4 Terry, Bcn, 15/10/2015 - 17:54

Si muy bien ! Pues al que no le guste que coja las maletas y se valla a Itaca ! Hoy por hoy Cataluña sigue siendo España y creo que lo será por los siglos de los siglos amén

#5.5 ambaixadorCAT, UK, 16/10/2015 - 10:00

Evidentment que sóc independentista radical: és l'única opció lògica davant l'actitud d'Espanya. I efectivament també estic a l'exili a uk, degut a la incompetència a nivell econòmic d'Espanya.

#5.6 Terry, Bcn, 16/10/2015 - 13:04

Menudo patriota este embajador! Sí mejor que te quedes en uk! Aquí nadie te necesita ni unos ni otros! Se ve claramente que tu patria es el dinero!