Política · 20 de Setembre de 2012. 19:43h.

"El president ho ha fet molt bé"

"Té un nivell molt alt", assegura una ciutadana que ha anat a la plaça de Sant Jaume

Centenars de ciutadans s'han aplegat aquesta tarda a la plaça de Sant Jaume de Barcelona per participar en una manifestació de suport al president de la Generalitat, Artur Mas, a la seva tornada de Madrid. Una de les assistents, en declaracions a e-notícies, ha destacat la tasca de Mas i ha dit que "ho ha fet molt bé".

"Trobo que ha tingut una actuació fantàstica i que des que va anar a fer el primer discurs a Madrid -en referència a l'esmorzar informal de dilluns al Fórum Europa- crec que ho ha fet molt bé, té un nivell molt alt".

Preguntada sobre la carta publicada pel Rei Joan Carles I, defensant la unitat d'Espanya, ha dit que "no m'interessa. Que regni allà al seu país, jo he vingut aquí a rebre el president del meu país". 

Una ciutadana ha anat a donar el seu suport a Mas
Publicitat
Publicitat

14 Comentaris

Publicitat
#7 familia, Ciutatbcn, 24/09/2012 - 18:03

Hola per aclarir les elucubracions:
aquestes senyores son la meva mare i la meva esposa. Ella no és de Nigeria, és de més al sud. Son sogre i jove.
L'entrevista es bastant cutre, especialment l'acomiadament. Pero el peu de foto es simplement una errada.

#6 spanish, Madrdi, 21/09/2012 - 06:25

que es el que ha fet be ? viatjar en AVE ? ja sabia que li dirien que no....i ? la gent no demanava pacte fiscal o si ? per cert a l´ANC ja se li ha vist el plumero...al final el 11-S acabara sent el primer acte de camapanya de CIU...i es noticia que una senyora de CIU digui que Mas ho ha fet be

#5 Concatenado, Vic, 20/09/2012 - 22:31

Elpie de foto nos da una idea de lo que significa un medio de comunicación nacionalista. En la foto hay dos mujeres, pero en el pie de foto solo se habla UNA ciudadana. Significativo.

#5.1 Mohammed Abdullah, Ceuta (España), 20/09/2012 - 23:20

O bien la nacida en el mismo continente que un servidor no ha ido a apoyar a Mas o para esta publicacion el hecho de tener un color de piel determinado la inhabilita como ciudadana.... Patetico...

#5.2 Gerard, Barna, 21/09/2012 - 03:55

Només n'ha entrevistat a una, q és a la q es fa referència. L'altra no sabem si és una veïna o bé una treballadora de les q ajuden a la gent gran com n'hi ha tantes. Ja no sabeu qué utilitzar, ni que l'espanyolisme es caracteritzés pel seu caràcter integrador. En Rius nacionalista? LOL

#5.3 Mohammed Abdullah, Ceuta (España), 21/09/2012 - 11:15

La entrevista se la habrá hecho a una (el porque no han preguntado a la otra, tampoco lo sabemos, debe ser que con una ya hay suficiente para la noticia...) pero LA FOTO se la han hecho a DOS ciudadanas.... es lo que tiene el subconsciente, que muchas veces traiciona...

#5.4 Enric, Barcelona, 21/09/2012 - 13:24

#5.1

Mohammed
Dius "O bien la nacida en el mismo continente que un servidor no ha ido ..." Dones per suposat que tots els negres són nascuts a l´Africa? No serà que ets un racista i se t´ha escapat??
I tens els ous de dir "es lo que tiene el subconsciente, que muchas veces traiciona"
hahahahaha!

#5.5 Mohammed Abdullah, Ceuta (España), 21/09/2012 - 17:20

Suponer que todos los negros han nacido en Africa no es ser racista, es ser un ignorante, pero es que esta señora no es que sea de raza negra, es que tiene unos rasgos claramente nigerinos, yo diria que muy probablemente es de la zona del Delta, concretamente Hausa.

#3 Mohammed Abdullah, Ceuta (España), 20/09/2012 - 21:14

Tan buen presidente es que yo propongo que se cobre un euro mas por receta para financiar un grupo escultorico en bronce que le haga justicia... Cada pueblo tiene lo que se merece.

#3.1 Gerard, Barna, 20/09/2012 - 23:33

Per això Ceuta és la capital cultural del món. Ja sé que no hi vius i que només ho fas veure però com a mínim podries buscar una millor coartada a les teves frases lapidàries. Records a Wert i Montoro, el que et deus merèixer, suposo.

#3.2 Mohammed Abdullah, Ceuta (España), 20/09/2012 - 23:57

Capital cultural del mundo no, nos basta con ser una ciudad mas pequeña que un barrio de Barcelona con cuatro religiones y cinco lenguas donde la gente no se tira la identidad nacional a la cara los unos de los otros.

#3.3 Gerard, Barna, 21/09/2012 - 16:34

Sí, sí, però d'oficial només n'hi ha una i hi teniu els militars més cavernaris de tota Espanya, a l'aguait per si "hay que defender a la patria".

#2 Gerard, Barcelona, 20/09/2012 - 20:30

Es evident q dona mil voltes al Montilla!

#2.1 spanish, Madrdi, 21/09/2012 - 06:26

Gerard de bon rotllo que es el que ha fet be ? la gent a la mani demanava indepedencia no pacte fiscal.....a mes ni tan sols es molesta ni anar a ales manis indepes