Publicitat

Foment anuncia que revoca el projecte de desdoblament de la N-II entre Tordera i Maçanet

El primer 'càstig'

Imatge de les obres a la N-II

El Govern espanyol ha fet marxa enrere amb el projecte de desdoblament de la N-II entre Tordera i Maçanet. El ministeri de Foment, segons s'anunciava al Butlletí Oficial de l'Estat (BOE) publicat aquest dimarts, ha revocat el projecte -aprovat el 2009- per desdoblar el tram de 8,9 quilòmetres entre Tordera (Barcelona) i Maçanet de la Selva (Girona).

Segons el Govern central, s'ha cancel·lat pel seu excessiu cost -22,7 milions d'euros per quilòmetre, xifra que triplica la ràtio permesa en una ordre ministerial de 2010- i que el tram de la N-II entre Montgat i Tordera és de titularitat del Govern des de febrer de 2010.

El conseller de Territori i Sosteibilitat, Lluís Recoder, ha considerat que es tracta d'"una pèssima notícia i d'una gerra d'aigua freda per als soferts usuaris". Com a contrapartida, el Ministeri proposa una solució d'interior i no de costa que es basa en connectar la B-40 a Granollers (Barcelona) amb Maçanet de la Selva, el que segons la seva opinió, és l'"alternativa racional" als trams de la carretera N-II Montgat-Tordera i Tordera-Maçanet de la Selva.

Actualment, la N-II a Girona només compta amb uns vuit quilòmetres desdoblats entre Caldes de Malavella i Riudellots de la Selva tot i les reclamacions del Govern i de la societat catalana.

Publicitat
Publicitat

20 Comentaris

Publicitat
#7 Màrius , Barcelona , 26/09/2012 - 19:33

Passi el que passi mai estarem tan malament com a Espanya.

#6 Mohammed Abdullah, Ceuta (España), 26/09/2012 - 19:19

Castigo? Esto es como si dices que te vas de tu trabajo y luego te quejas porque no te invitan a la cena de navidad...

#6.1 Jordi O., Barcelona, 26/09/2012 - 20:39

No. Eso es como si dices que de aquí un año te vas del trabajo. Supongo que si sigues trabajando, tienes derecho a cobrar cada mes hasta que te marches, no? Pues eso, si seguimos pagando impuestos lo justo es que haya contraprestaciones

#6.2 Mohammed Abdullah, Ceuta (España), 26/09/2012 - 21:38

Si hubiera superhabit fiscal todavia podria colar pero como resulta que hay deficit y no poco, esta obra la vamos a pagar a 10 20 o 30 años en funcion de la deuda que se emita para financiarla y si nos dicen que vamos a estar ese tiempo con este sainete de la secesion me suicido....

#6.3 Jordi O., Barcelona, 26/09/2012 - 23:01

¿Sabes cuántos años hace que se aprovó el desdoblamiento de la NII? 17
¿Sabes cuántos muerto ha habido estos años? 208
Ya tienes un motivo mas de por qué muchos catalanes quieren la independéncia

#6.4 Jordi, Teià, 27/09/2012 - 00:20

"Superhabit"? Caram, Mohammed. Quin nivell. Ja és ben trist ser ultra i no dominar ni el propi idioma!

#6.5 Mohammed Abdullah, Ceuta (España), 27/09/2012 - 23:04

Pido disculpas, el castellano no es mi lengua materna.

#5 spanish, Madrid, 26/09/2012 - 17:58

Como en Quebec, Canada no invertia, las multinacionales se iban , los que querian venir ya no lo hacian y los que querian ampliar tampoco y todo para tapar las verguenzas de CIU

#5.1 fantasmita espanyol, uuuuh, 27/09/2012 - 09:22

UUUUUUUUUUUUHHHH....UUUUUUUUUU HHHHH

#4 carlos, bcn, 26/09/2012 - 17:47

son españols no tontos quina inversion vindra per qui vol separarse, adeu corredor mediterraneo directa Valencia -Zaragoza...

#4.1 Tio Canya, Ala Frugell, 26/09/2012 - 18:39

#4.

Carlitos, i fins ara quina excusa hi havia.20 anys per desdoblar 9 kms i enpentanagar uns11 kms amb terraplens, formigo i ademés de no pagar als propietaris que no han cobrat i no tenen les terres en aquest anys hi han hagut uns 100 morts i potser uns 500 accidents.Aixó fa Independents cada dia

#4.2 carlos, bcn, 27/09/2012 - 09:50

a tio canya parlo d`ara lo de abans era una injusticia i aixi a arribat l actual situaciò Abans de escriure reflexiona sobre lo que llegeixias

#4.3 Tio Canya, Ala Frugell, 27/09/2012 - 10:39

4.2 Sòc escrit "fins ARA" el que no llegeix bé ets tú FinsARA vol dir abans i ara.Et recordo que d Salou fins a H.Infant hi ha nomès una via de tren,al costat hi ha la via feta pel corredor,amb terraplens,ponts,tancats,nomes falta les travesses, fa 10anys tot parat, Aixó fa 100 Independents cada dia

#3 Patateta, Horta, 26/09/2012 - 17:41

El Castig el pagaran les persones que perdin la vida a l'actual carretera. És de les més perilloses. Els accidents els patiran els catalans independentment de la seva idiologia poítica.