Publicitat
Política · 9 d'Agost de 2018. 09:54h.

"El procés s'estudiarà a les escoles de màrqueting"

Pere Navarro, director general de trànsit: "es van tirar a la muntanya amb la independència i la meitat es va quedar despenjada"

"El procés s'estudiarà a les escoles de màrqueting"

El director general de trànsit, Pere Navarro, ha manifestat en una entrevista a El País que "la Catalunya que llegeixo als diaris no té res a veure amb la Catalunya en què vaig néixer i vaig créixer". Crec que s'estudiarà a les escoles de màrqueting la comunicació que ha fet el Procés ", ha afirmat.

Navarro creu que la independència "és un disbarat", però afegeix que "és un projecte". "De l'altre costat, l'únic que hi havia era les retallades i complir amb el dèficit. Hi ha reivindicacions en les que tenen raó i altres a desmuntar", diu.

També exposa que "si haguessin demanat finançament, no ser menys que el País Basc, hauria anat tot Catalunya darrere, però es van tirar a la muntanya amb la independència i la meitat es va quedar despenjada".

Finalment, Pere Navarro considera que "l'altre error va ser el nou estatut, ser més nacionalistes que els nacionalistes". "Aquí va començar a espatllar tot", conclou.

Publicitat

28 Comentaris

Publicitat
#22 DEFENSAD, MADRIT, 10/08/2018 - 10:24

Un col·laboracionista d'espanya que el seu únic mèrit ha estat la generació de lleis i normes totalment repressives al front de la DGT.

#21 Enric de Reus, Reus, 09/08/2018 - 22:06

Un sol motiu OBJECTIU...no existeix...pero de quansevol situació s'en treu profit. Aprofitin el "procés" per pendre consciència d'on es troben (aquesta Espanya seudo franquista) i fagin un pas valent endevant....

#21.1 Tabarnés puro, Barcino, 10/08/2018 - 09:42

Los únicos franquistas que quedan en España son las familias de tus amados líderes: la familia del Lluís "duermecabras" Llach, la familia de la Marta "niunpasenrera" Rovira, la familia del Pere "nosforramosconFranco" Aragonès, la familia de Karles "aratorno" Fuigdemont, etc, etc, etc ... Entonces, qué película nos cuentas???

#21.2 Marketing, Matrixtv, 10/08/2018 - 10:19

Sus abuelos eran franquistas...

Sus padres eran franquistas...

Ellos mismos, de peques, eran franquistas...

Toda la familia se benefició del franquismo...

LOS ANTIFRANQUISTAS

Próximamente en todas sus pantallas

#20 Enric de Reus, Reus, 09/08/2018 - 21:59

Sr Navarro, diu que la independència es un disbarat, i jo li dic que el meu sentir es que continuar pertanyent a les espanyes es un suïcidi. Sento vergonya quan tinc que admetre que la meva nacionalitat es la espanyola, juridicament, ja que rapid especifico que soc unica i exclusivament català. Diguim , una sola rao OBJECTIVA, que em convenci de

#20.1 Tabarnés puro, Barcino, 09/08/2018 - 23:24

A mí también me da vergüenza que tengas nacionalidad española. Supongo que eres el porcentaje con taras que hay en todas las partidas. Au, a fer la mà.

#20.2 DEFENSAD, MADRIT, 10/08/2018 - 10:35

Per tares les teves, tabarnès i no et neguitegis peró jo diria que son incurables.
Perquè no t'entornes a espaiskan? allà fa molte falta gent inteligent com tu.


































om a professional et diria que son incurables

#20.3 Tabarnés puro, Barcino, 10/08/2018 - 11:56

En España ya estoy. Y para el resto ya te tienen a tí, que estás en "Madrit".. jajajaja!!

#19 Albert, BCN, 09/08/2018 - 20:13

El pruses la gran engañifa jojojo

#18 OVNI, ELX, 09/08/2018 - 18:16

Catalunya, territori industrial per excel·lència, continua sent pionera en termes de producció industrial. Segons les dades publicades per l'Institut Nacional d'Estadística (INE), la producció industrial durant el mes de juny va créixer un 1,2% respecte al mateix període de l'any passat.