Publicitat
Política · 14 d'Octubre de 2019. 09:31h.

El procés surt car

Condemnats per sedició: Junqueras, tretze anys de presó; Romeva, Turull i Bassa, dotze; Forcaddell, onze i sis mesos, Forn i Rull, deu; els Jordis, nou

El procés surt car

El Tribunal Suprem ha imposat penes d'entre 9 i 13 anys de presó als nou polítics independentistes condemnats per sedició en el judici del Procés. L'exvicepresident de la Generalitat, Oriol Junqueras, ha estat condemnat a 13 anys per un delicte de sedició en concurs medial amb malversació.

Raül Romeva, Jordi Turull i Dolors Bassa han estat condemnats a les penes de 12 anys de presó i 12 d'inhabilitació absoluta, en els quatre casos per delicte de sedició en concurs medial amb un delicte de malversació de fons públics agreujat en raó de la seva quantia .

Així mateix, condemna pel delicte de sedició a Carme Forcadell a les penes de 11 anys i 6 mesos de presó i igual temps d'inhabilitació absoluta; a Joaquim Forn i Josep Rull a les penes de 10 anys i 6 mesos de presó i 10 anys i 6 mesos d'inhabilitació absoluta; i Jordi Sánchez i Jordi Cuixart a les penes de 9 anys de presó i 9 anys d'inhabilitació absoluta.

Pel que fa a Santiago Vila, Meritxell Borràs i Carles Mundó, són condemnats cadascun d'ells com a autors d'un delicte de desobediència a les penes de 10 mesos de multa, amb una quota diària de 200 euros, i un 1 any i 8 mesos de inhabilitació especial. La sentència absol els acusats Joaquim Forn, Josep Rull, Santiago Vila, Meritxell Borràs i Carles Mundó del delicte de malversació.

Publicitat
Publicitat

53 Comentaris

Publicitat
#37 Sarola, Castellfdefels, 14/10/2019 - 14:01

Es una vergonya de sentencia . Era i Es rebelio. Ara només ens queda VOX i/o una cruenta Guerra Civil.

#37.1 Jordi BR, L'H, 14/10/2019 - 18:22

Pero Marchena no era lo más con toga del mundo mundial????
Està bé que vingueu a les nostres i que aquest tribunal no té cap credibilitat.
Per cert, que dissabte es filtrés la sentència, només pot apuntar a un dels 7 jutges, no??

#37.2 Uno que os lee, Al sur de Waterloo, 14/10/2019 - 20:04

#37.1

Lo suyo es digno de estudio, no da ni una. ¿Tan ignorante es que cree que los propios jueces teclean las sentencias? Para eso en el TS hay un pequeño ejército de secretarios, alguno de los cuales podría ser perfectamente el fitrador vía algún periodista de tribunales. ¿Comprende al menos que conviene no acusar sin pruebas, o ni eso?

#37.3 Jordi br, L'h, 14/10/2019 - 23:28

Sabes lo que son los signes de puntuacion? O tampoco?
Por cierto, Perry Masón has pedido perdón por cada vez que llamaste golpistas a los acusados ? Despues de tanto mensajito vacilando de tus conocimientos, para acabar metiendo la gamba. Te ayudo... ponme una P, ponme una E, ponme una R....

#37.4 Uno que os lee, Al sur de Waterloo, 15/10/2019 - 12:49

#37.3

Yo sí lo sé, Ud no: "¿Sabes lo que son los signos de puntuación?" Tres errores en ocho palabras. Yo que Ud. no hablaría muy fuerte. No entro en su catalán, que tampoco me parece muy allá. Y naturalmente que son golpistas: esta sentencia no cambia nada esa definición. Debería haber acabado la EGB, quizás hubiera aprendido estas sutileza

#36 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 14/10/2019 - 13:21

Pues yo diría que a la banda de los Tejeros les ha salido bastante barato. En cosa de un año los vemos en la calle, como al Padrinito.

#35 AnnaMollet, Mollet, 14/10/2019 - 13:09

Las penas son demasiado blandas por el grave crimen que cometieron: Un Golpe de Estado. El odio generado, y los millones de pérdidas y fuga de empresas acontecido...

A Puigdemont cuando lo capturen con la euroorden, le caerán más años, porque hay agravantes como la fuga y la cobardía, y la persistencia en el delito y el Terrorismo CDR.

#35.1 Ñordo de Tabarnia, Ciudagramos, 14/10/2019 - 13:57

La pena es aguantarte a ti