Publicitat
Política · 28 de Novembre de 2020. 14:54h.

El PSC alerta contra el "declivi" de Catalunya

Iceta: "Van prometre la independència i l'únic que han aconseguit és la decadència"

El PSC alerta contra el "declivi" de Catalunya

El primer secretari del PSC i candidat a la presidència, Miquel Iceta, ha considerat una "obligació democràtica" fer fora el Govern per la seva "impotència, inoperància i incompetència" amb la qual ha gestionat els darrers anys. Iceta, que ha intervingut aquest dissabte al consell nacional del partit, ha afirmat que "el PSC és l'única força que pot allunyar Catalunya de l'estratègia de la confrontació i gesticulació estèril".

"Hem de treballar pel canvi, gairebé això ha esdevingut una obligació democràtica. Avui el PSC és l'única força que pot allunyar Catalunya de l'estratègia de la confrontació i gesticulació estèril. Una estratègia que volia amagar la seva impotència i inoperància i incompetència. No podem deixar l'autonomia en mans d'un govern que no creu en ella, no té sentit" ha reclamat Iceta.

"Hem de deixar enrere el declivi social i econòmic i la degradació institucional. Ens van prometre la independència i l'únic que han aconseguit és la decadència" ha dit.

El dirigent socialista ha assegurat que s'ha d'escollir entre "un govern per gestionar de la millor manera possible les competències de les quals disposem o un govern que ens seguirà fent perdre energies, temps, oportunitats, dividirà el país i continuarà provocant danys a l'economia".

"Qui diu que s'estima més Catalunya l'ha deixat en pitjors condicions que la vam trobar. Què hem guanyat en aquests darrers 10 anys? Trenquem amb la inèrcia" ha reclamat.

Publicitat
Publicitat

24 Comentaris

Publicitat
#27 icetata, aaaa, 30/11/2020 - 02:40

El d4eclivi de Catalunya és consubstancial a la seva espanyolització galopant
No culpe l' independentisme

#26 Kropotkin, Bic, 29/11/2020 - 19:16

Yo sigo creyendo en la superioridad racial de Cataluña basada en la similitud a Iceta... Jua, jua, jua,...

#24 Luis, Barna , 29/11/2020 - 14:32

Lo que nadie se espera es la fuerza con la que va entrar VOX recogerá el 75% de Ciudadanos + 75 % PP + 50% del PSOE ,

#23 Tirant, Bcn, 29/11/2020 - 13:48

Aquests sempre es presenten com contraris a la independència però a l'hora de la veritat s'adhereixen i col·laboren amb tots els abusos de poder, injustícies i atacs a Espanya que el separatisme perpetra a Catalunya des dels temps de Pujol.
El PSC, per desgràcia, no és de fiar ...

#22 botifler1914, Waterpus, 29/11/2020 - 12:58

La mitad como mínimo de lo que pasa es culpa del PSC. Siempre haciendo de muleta del independentismo nunca sabiendo si son carne o pescado