El PSC de Salt no ha assistit al pregó de la Festa Major del municipi per la contractació de l'actor Toni Albà com a pregoner, que es disfressarà de rei Joan Carles, i ha equiparat l'humorista independentista amb líder de Vox, Santiago Abascal.
La formació ha rebutjat assitir al pregó de la Festa Major "en protesta per la contractació de l'actor Toni Albà perquè considerem que fomenta l'odi a la diferència i ataca constantment a qui discrepa". "Els socialistes li donem el mateix tracte que si vingués Santiago Abascal, de Vox", ha remarcat.
Els socialistes han compartit una captura d'una notícia d'aquest diari que recull els insults que l'actor Toni Albà ha dedicat de forma reiterada a formacions polítiques com Ciutadans i dirigents polítics com Inés Arrimadas, Miquel Iceta, Enric Millo i Manuel Valls, entre d'altres.
El PSC ha decidit no assistir al pregó de Salt en protesta per la contractació de l’actor Toni Albà perquè considerem que fomenta l’odi a la diferència i ataca constantment a qui discrepa. Els socialistes li donem el mateix tracte que si vingués Santiago Abascal, de Vox. pic.twitter.com/YiAHGMA6sp
— PSC Salt/ (@pscsalt) July 22, 2021