Publicitat
Política · 16 de Març de 2009. 12:54h.

El PSC fuig d'estudi

Campanya sobre l'obra de govern malgrat la manca d'acord en finançament

El secretari d'organització del PSC, José Zaragoza, ha presentat una campanya per a commemorar la tasca de govern a mitja legislatura. Zaragoza ha insistit que "portem unes quantes setmanes de bones notícies" en referència Barcelona com a capital de la Unió Europea de la Mediterrània o el salvament in extremis del Saló  de l'Automòbil o que "l'alcalde Hereu està treballant pel futur de la Sagrera".

"Són coses que s'han d'explicar", ha reiterat Zaragoza. A pregunta d'e-notícies, el dirigent socialista ha justificat la campanya malgrat que no hi ha acord de finançament perquè "el finançament és molt important, però el país no es pot parar". La campanya -per internet, amb anuncis i tanques publicitàries- tindrà un cost "modest" segons el dirigent socialista. El secretari d'organització també ha negat a pregunta d'un periodista que pugui provocar "malestar" en els socis de Govern malgrat que està personalitzada en el "President Montilla". "El Govern és un", ha destacat.

Publicitat
Publicitat

14 Comentaris

Publicitat
#14 david, barcleona, 18/03/2009 - 21:50

despres de que van implantar l'area verda d'aparcaments, ja no vaig votar el PSC, vaig donar el meu vot a ERC, perque no m'agrada el prepotent del sr.Mas i Trias, pero m'em vaig equivocar, perque ERC dona support al PSC i nomes es preocupa de fer la s

#13 Silvestre, Sant Sebastià Màrtir, 17/03/2009 - 08:18

No ens cansem de repetir-ho: no és que es pensin que els qui els voten son tontos, és que ho saben segur.

#12 pep, manresa, 16/03/2009 - 20:47

Bones notícies deuen ser per tú, que cada mes cobres puntualment una bona morterada, els demés o ens hem quedat sense feina, o som autònoms i hem de plegar, i tots, veient com cada dia la cosa pública, social i col.lectiva està pitjor a Catalunya

#11 Joan, Baix Llobregat, 16/03/2009 - 18:17

El PSC ha lograt vendre´ns la seva marca diversos cops, ara bé, al dia a dia ens està demostrant que aquesta marca no és tan bona com semblava. Una futura campanya de la Chacón defensant Catalunya no serà creïble.

#10 Joan, Baix Llobregat, 16/03/2009 - 18:15

Jo em vaig comprar un Audi A6 gràcies a la publicitat, ho reconec, però repetiré amb la marca no per la publicitat sinó perquè amb aquest cotxe he fet 300.000km sense cap mena de problema. Això és el que fidelitza el client.