Publicitat
Política · 10 de Novembre de 2011. 21:46h.

El PSC intenta 'tapar' la polèmica pel vídeo

Daniel Fernández demana la dimissió del conseller Boi Ruiz

El PSC intenta 'tapar' la polèmica pel vídeo

Daniel Fernández, en una foto d'arxiu

El número 2 de la candidatura per Barcelona del PSC, Daniel Fernández, ha assegurat que "el Govern de Catalunya s’hauria de preocupar menys per un espot i més pels problemes reals dels catalans”.

Fernández, que no ha fet cap més referència a l'espot on es relacionen les retallades amb la mort de pacients, ha assenyalat que “el problema té nom i cognoms i es diu Boi Ruiz, i l’hauria de resoldre el president Mas, que el va fer conseller”.

“El Govern ha aprofitat la crisi per fer una involució al sistema de salut, amb un conseller que ve d’una visió privada de la sanitat i que l’únic que fa és donar passos enrere en un sistema sanitari positiu”, ha remarcat.

Segons Fernández, "jo li demanaria a Josep Antoni Duran i Lleida que el temps que dedica a tocar la bateria el dediqui a convèncer Mas perquè cessi a Ruiz. Començaria a ser una part de la solució; seria bo per la sanitat, per Catalunya i pels catalans que Boi Ruiz deixés de ser conseller de Salut”, ha conclòs.

Publicitat
Publicitat

9 Comentaris

Publicitat
#5 joan, manresa, 11/11/2011 - 17:49

tinu.)un 20% de reducció del deficit.La Generalitat en fa una mitjana del 8% y ya veu els problemas que tenim...,pro clar axó es lo que Vostés volíen.Colla d'impresentables..!!Barroers.!! Pocs días abans de les eleccions encare gastaben a tort i a dret,Sí haurían d'anar a judici.¡Quina esquerr

#4 joan, manresa, 11/11/2011 - 17:44

El Casal,17,30h.--Vingui,vingui Sr.Dani...donguis una volteta per El Casal,tenim algunas cosetas per dir-li,axó sí de bon rollu,o millor dit " Con b uen talante"..Pro ya un problema,L'Enric ens diu que portará la tralle, No sabem perqué..?.Vosté no te vergonya,el seu partit ens exigex un (cont

#3 Made in Zaragoza, Penós!, 11/11/2011 - 10:57

Quan no es té un programa de Govern i desprès de dues legislatures sense cap projecte i negant l´evidencia que tot.hom veia menys els de Can PSOE.psc i dil-lapidant els diners amb endeutaments estratosfèrics, el millor es fer spots amb atacs de malgust.

#2 Almogàver, La Sagrera , 11/11/2011 - 09:43

La cançó preferida de Boi Ruiz és cantar El Novio de la Muerte amb unes tisores a la mà.

#1 Almogàver , La Sagrera , 11/11/2011 - 09:42

El lema de campanya de CiU desprès de les retallades de sanitat i educació, podria estar el crit necròfil de Millan Astray en 12 d'octurbe de 1936 al Paraninf de la Universitat de Salamanca: ¡Viva la muerte y abajo la inteligencia!

#1.1 Enric_J_M, Bcn, 11/11/2011 - 11:34

Tranquil, que amb gent com tu ''la inteligencia'' no pot anar més ''abajo''... tros de lluç!

#1.2 Almogàver , La Sagrera , 11/11/2011 - 13:11

Enric, no et diràs pas Lapiedra de segon cognom?

#1.3 Demòcrata, Barcelona, 11/11/2011 - 14:17

Et deus creuer molt graciós, Almogàver, però el que dius no són pas arguments ni de pes ni sense. De tonteries se'n poden dir moltes però això no et fa millor. Més aviat al contrari