Publicitat
Política · 8 de Novembre de 2021. 19:49h.

El PSC para l'altra galta

Torna a oferir a ERC pactar els Pressupostos malgrat els rebutjos del Govern

El PSC para l'altra galta

Salvador Illa, amb Pere Aragonès, en una foto d'arxiu

El portaveu adjunt del Grup Socialistes i Units per Avançar, Raúl Moreno, ha tornat a allargar la mà al president de la Generalitat, Pere Aragonès, per aprovar els Pressupostos "a canvi de res" i ha advertit que "Aragonès té dos camins: o el radicalisme de la CUP o la centralitat del PSC".

Moreno ha recordat que el PSC està "a disposició del Govern per facilitar l'aprovació" dels Pressupostos i deixar enrere els actuals, "que es van elaborar abans de la pandèmia i no responen a les necessitats de la ciutadania". "No podem seguir així", ha sentenciat. De moment, però, el govern català segueix mirant cap a la CUP i no ha mantingut converses amb el PSC.

Tot i la predisposició, el diputat socialista no ha volgut avançar si acabaran presentant una esmena a la totalitat als Pressupostos. Raúl Moreno ha afirmat que aquest dimarts, un cop l'executiu hagi aprovat els comptes en el si del Govern, estudiaran "amb deteniment" les partides i, basant-se en això, prendran una decisió.

 

- Bizum: 600.43.49.84
- Patreon: https://www.patreon.com/xriusenoticies
- Tienda online: https://xavierrius.myspreadshop.es/

Publicitat
Publicitat

7 Comentaris

Publicitat
#6 Breogantuy, Tabarnia, 10/11/2021 - 11:26

El PSC, y el PSOE tienen de socialista lo que Junqueras tiene de demócrata. No olvidemos nunca que "el nacionalismo es la ultima canallada inventada por la burguesia mas reaccionaria para dividir y enfrentar a los trabajadores"

#5 Servilia, Manacor, 09/11/2021 - 11:19

Aunque solo fuera por respeto a vuestos votantes PSC, deberíais mantener algo de dignidad. Ni vosotros ni los comunes ejercéis de oposición, sois una estafa.

#5.1 Josep, nos vamos directos a la m, 09/11/2021 - 11:33

si hay a estas alturas algún votante del PSC cree que está votando socialismo es que no tiene muchas luces; cuando alguien vota PSC está votando a las familias burguesas ultracatalanistas que en su momento no se subieron al carro de Convergencia, en su mayoría porque creían que rascarían más vendiéndose como socialdemócratas

#4 Leonor, Figueres, 09/11/2021 - 04:46

Ojala acaben como ciudadanos.

#3 Marcial Heredia, el circo de la tele, 08/11/2021 - 20:45

Le quiere tender la mano a ERC "a cambio de nada". A cambio de nada, jajaja eso tú, ellos te tienen preparado el pilón. Acércate, que parezca que te caes y agárralo fuerte. Ves sorbiendo, así, así, lo estás haciendo muy bien, muy bien, muy bien, como cantaban los semen up en los 80 antes de que aparecieran los nuevos frailes.

#2 Uno que os lee, Al sur de Waterloo, 08/11/2021 - 20:07

El Sr Moreno se explica fatal. El martes estudiarán las partidas y quizás hagan una enmienda a la totalidad, A LA VEZ que se ofrecen a apoyarlos "a canvi de res" ¡antes de haberlos leído! Los votantes del PSC que por aquí pululan, ¿qué opinan sobre esta nueva bajada de pantalones ante la ultraderecha agropecuaria y filogolpista amarilla?