La portaveu del PSC al Parlament, Laia Bonet, ha qualificat el portaveu del Govern, Francesc Homs, de "hooligan de la política" i ha denunciat la seva "obsessió malaltisa".
En aquest sentit, ha enumerat els "vuit" qualificatius que Homs ha dedicat al PSC: "egoistes, gent de mala fe, ingenus, gasius, gent sense sentit de país, mutiladors, víctimes i botxins".
Bonet ha afegit que "estem bastant cansats de tantes floretes llençades des d'un faristol on el senyor Homs parla com a portaveu del Govern de tots els catalans".
Per últim, la diputada socialista li ha demanat que "s'excusi o que deixi a algú altre ser portaveu d'un Govern que parli amb més dignitat de totes les forces polítiques democràtiques del país".
