Publicitat
Política · 30 de Març de 2009. 08:42h.

"El PSC utiliza técnicas nazis"

UPyD recorda que "la propaganda nazi hacía creer cosas distintas a la realidad"

El portaveu de Unión Progreso y Democracia, Juan Perán, s'ha refermat en les acusacions que feia al PSC arran de la resolució del Parlament Europeu sobre la immersió lingüistica que "los socialistas españoles en colaboración con los nacionalistas han protagonizado, una vez más, una maniobra propia del nacionalsocialismo, más conocido como nazismo". Perán, a pregunta d'e-notícies, ha afirmat que "se ha hecho una propaganda presentando una situación con cierta base real y transformándola interesadamente para hacer creer a la UE que el catlán es una lengua minoritaria y que exige una protección, cuando es realmente lo contrario".

"Es justamente lo contrario. En Catalunya la inmersión lingüística es en catalán, la lengua castellana no tiene presencia", ha assegurat, a més d'apuntar que "yo no he comparado a Catalunya con el nazismo, he dicho que son técnicas que se pueden asimilar al nazismo". "La propaganda nazi hacia creer cosas distintas a la realidad", ha recordat, per finalment sentenciar "la maniobra del PSC en el Parlamento Europeo es nazi".

Juan Perán
Publicitat
Publicitat

30 Comentaris

Publicitat
#30 Veu de Mel, Badalona, 31/03/2009 - 11:10

Dir que "la lengua castellana no tiene presencia" i després que "La propaganda nazi hacia creer cosas distintas a la realidad", aplicat a Catalunya, no és una contradicció? No són ells els que intenten fer creure coses diferents a la realitat?

#29 kim, hospi, 31/03/2009 - 11:08

Veig que els 20 o 30 freaks de ciudad-anos s'han afanyat a donar la seva opinió que es redueix a; "er castellano está discriminao" i "nos que no opinen como yo son unos nazis". Com es diu? ah si, SUBNORMALS.

#28 Pijoparte, El Carmel, 30/03/2009 - 21:15

Nooo, no son nazis. Peró aquestes paraules de degenerats, excrecencia, el mulclo zebra es menja al musclo autocton etc. etc. On la he sentit jo abans??

#27 Pijoaparte, El Carmel, 30/03/2009 - 21:08

Que el nazisme s'ha instalat a una part de la societa catalana es obvi. Solament hi ha que lleguir els comentaris (que no arguments) del energumens separatistes.

#26 Pako, Santako, 30/03/2009 - 20:54

El PSC s'ho trobará a les urnes...jo no els penso tornar a votar.