Publicitat
Política · 8 de Juliol de 2015. 13:23h.

"El que diu 'anda ya' que marxi"

De Gispert atura una pregunta parlamentària per advertir el diputat del PPC Rafael Luna

"El que diu 'anda ya' que marxi"

De Gispert

La president a del Parlament, Núria de Gispert, s'ha enfadat aquest matí al plenari i ha aturat la sessió de control al Govern pels comentaris que ha feia el diputat del PPC, Rafael Luna, des del seu escó durant una pregunta de CiU.

“El que diu ‘anda ya’ que marxi, eh?”, ha advertit De Gispert durant la pregunta del diputat convergent Albert Batet al conseller de Presidència, Francesc Homs, sobre l'ofensiva recentralitzadora de l'Estat espanyol.

“Vigilin, eh?, vigilin. Tothom ha d’escoltar i si molesta, doncs, miri, tenen la porta, d’acord?”, ha afegit la presidenta, que  abans de tornar a donar la paraula a Batet.

Després que el diputat de CiU ha acabat la pregunta, la presidenta ha intervingut per retreure que “estan aplaudint no les persones del públic; estan aplaudint els del seu grup”. “Perquè assenyalava el públic. 'I què' no, d’acord?”, ha conclòs.

Publicitat
Publicitat

34 Comentaris

Publicitat
#26 Tirant, bcn, 09/07/2015 - 22:05

Miss Parlament está cada día más sectaria y fanatizada ...

#26.1 El Nano de Sants, N. Esquerra de l' Eixample BCN, 11/07/2015 - 09:10

i tu de quin sectarisme ets ?

#25 Xavi, BCN, 09/07/2015 - 12:14

Estic totalment a favor del 2%, ara, posar-la de Presidenta del Parlament, ho trobo ja una mica fora de lloc.

#24 Pere Prats, Sants, 09/07/2015 - 11:05

L'últim paràgraf és pèssim, molt malt redactat i de difícil comprensió.

#23 Neferu, Barcelona, 09/07/2015 - 09:39

Pobre!! No os metáis con ella que hace lo que puede; además su puesto en el parlament es complicado por lo menos: Ha de mantener el orden y eso es difícil de conseguir.

#23.2 Neferu, Barcelona, 09/07/2015 - 14:56

No han publicado mi prueba del algodón: donde explico que mi opinión crítica hacia esta Sra. NO la han publicado después de intentarlo 3 veces ,pero la opinión favorable a ella Sí la publican.
Esta tampoco la publicarán.

#23.3 El Nano de Sants, N. Esquerra de l' Eixample BCN, 11/07/2015 - 09:12

Doncs te l'han publicat, oi ?

#22 guillem, bcn, 09/07/2015 - 08:04

Aquesta dona ja ha perdut els papers definitivament. Ja passa d'Unió, del Parlament...igual també està "enamorada" del President como la monja Caram...Com els ha ciagut el mite de Pujol, ara n'han creat un altre...sempre darrera el cabdill de torn...