Política · 30 de Juny de 2014. 10:12h.

El Rei i Rajoy 'passen' de Societat Civil Catalana

El president espanyol no ha respost la petició i la casa reial ha declinat de moment rebre'ls

El Rei i Rajoy 'passen' de Societat Civil Catalana

Un acte de Societat Civil Catalana

Societat Civil Catalana ha demanat per carta que Mariano Rajoy i la Casa Reial els rebi. De moment, però, el president espanyol no ha respost i la Casa Reial ha declinat de moment rebre'ls. Fins ara, la plataforma ha reunit 14.000 signatures de ciutadans que no volen un estat propi ni votar sobre el seu futur.

El líder de la plataforma Societat Civil Catalana, Josep Ramon Bosch, reclama a Artur Mas que sigui president de tots els ciutadans, també dels que no volen la independència ni la consulta. En declaracions a El matí de Catalunya Ràdio, Bosch ha explicat la petició que faran arribar personalment al president català aquest migdia en una entrevista al Palau de la Generalitat.

"Que no es deixi arrossegar per la pressió que existeix al seu entorn, nosaltres el que volem és transmetre-li que doni... que transmeti tranquil·litat a la societat catalana, que escolti tots els catalans, no només els que més criden, que estan més polititzats", ha indicat.

Publicitat
Publicitat

40 Comentaris

Publicitat
#20 Oink, bcn, 30/06/2014 - 21:37

Que es canviin el nom i no embrutin el nom de Catalunya

#18 jordi, ,, 30/06/2014 - 15:42

A lo mejor es que tienen miedo de que se conviertan en lo que la ANC es para CiU

#17 Fernando, Hospitalet, 30/06/2014 - 15:36

Artur Mas los recibe y en cambio Rajoy y el rey pasan de ellos. No hace falta decir nada más. La independencia está y la mayoría de catalanes serán muy generosos con esa minoría de españolistas radicales inadaptados que tratan de impedirla. Digan lo que digan, Mas es un gran President.

#17.1 Jess, Barcelona, 30/06/2014 - 17:57

Pues viendo como descalificas al diferente no se te ve a ti muy generoso.

#17.2 toni, hospitalet, 30/06/2014 - 21:54

Yo no soy españolista.....ni radical....y menos inadaptado....pero me gustan las cosas como estan......no gano nada con la independencia. .......y puedo perder mucho......por suerte pude y puedo continuar permitiendome viajar mucho....y aprendí que todos los himnos y banderas.....no dan mas felicidad

#16 Fernando, Hospitalet, 30/06/2014 - 15:31

Ni los españoles quieren saber nada de la minoría residual españolista de Catalunya. Deberíamos crear un cinturón de seguridad y condenar al ostracismo político a ese 18% de ultras españolistas que tan bien representan la Camacho y el Riviera. Son muy pocos pero muy malos y resentidos.

#16.1 Quo vadis?, Bcn, 30/06/2014 - 23:26

Que tú hables de resentimiento tiene guasa. Sólo abres la boca para menospreciar y señalar.

#15 Socidad civil castellana = nazis anticatalans, Lleida, 30/06/2014 - 14:37

Normal, desprès de veure el video d'ahir, no volen embrutar encara més la seva imatge reunint-se amb grupuscles marginals plens de neonazis, delinqüents, canis, franquistes, quillos, poligoneros, franquistes i demés deixalles humanes.. Rajoy pensa com ells, però intenta dissimular com a mínim..